27. maaliskuuta 2011

I'm sick

kuten otsikosta varmaan näettekin, olen sairaana ! wo-hoooo, en tiiä miten edes sairastutin itseni näin....
että joo, olin la-su välisen yön ystävieni luona ja hauskaa oli ! Yöllä sitten alkoi yskitään hirveenä, mutten edes ajatellut että sairastuisin näin nopeasti. Kotiin päästyäni olin vielä kunnossa, mutta kun lähdin lenkille niin sitten alkoikin yskittään hirveenä ja kurkuun sattu ihan hirveenä !
Joten tässä nyt juon samalla 14 mukillista teetä ja monettako tuntia oon imeskellyt näitä kurkkupastelleja ? :DD
Aika hyvä ajan kohtakin sairasta, kun huomenna pitäisi olla laulamassa kalinkaa aamunavauksessa, koska meidän koululle tulee venäläisiä opiskelioita, että me toivotetaan heidät tervetulleeksi meidän kouluun !
... että joo, oon kuollut.

muunmuuassa harrastan aivokuolleen toimminnan takia itsenaureskelua....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti