27. toukokuuta 2011

few little things

HEIPPA KAIKKI !!

Saavuin tossa maanantaina takaisin Suomeen Kreikan lämmöstä.
Matka meni oikein mukavasti, uin, otin valokuvia, shoppailin etc. sitä tavallista !
Vaihtari rintamalla ei ole mitään sen suurempia, kuin se että mun hakupaketti on täysin valmis, ja se pitäis tossa ensiviikolla lähettää YFU:lle~! Mulla on nyt menossa koulussa hirvee stressi tulevasta, sillä mä saan ensiviikolla oman lukujärjestyksen 9.luokalle !Koska mä tuun saamaan esivuoden maaliskuussa päättötodituksen, eli ennen kuin mä lähden ! Sen takia mä teen kesälomalla itsenäisesti yhden matikankurssin + saatan saada englannin ja ruotsin kanssa. Eli mä joudun ahertamaan ihan hirveenä tän takia ! Mutta on se sitten kivempi tulla takaisin Suomeen kun ei tartte mennä kouluun... vaan katsoa tulevaan, esim. muutto takaisin tampereelle, oma kämppä, osa-aika työ etc. Että mulla tulee oleen 4 kuukautta vapaata kun palaan Japanista. :DD kelpaa hyvin !
Oon ostanut muutaman hyvin tarpeellisen asian jo Japaniin, jotka mä kuitenkin tarvitsin ihan hirveenä. Ensimmäisenä; Saanko esitellä mun matkalaukun Ingrid Miri;n. Mun rakkaus pakkaus !

Se tosiaan vähän kärsi, koska me otettiin toi Kreikkaan mukaan ! Mutta se tosiaan se on samsonite - merkkinen, 120 litranen, kovakantinen ja just ihana mulle Japseihin !
Iskä osti sen Helsingistä, kun hän oli siellä työmatkalla~  se oli alennuksessa 176 euroa, ja siihen saatiin vielä 2 vuoden palautusoikeus ! :D mutta aaaawwws, oon niin rakastunut tohon. Odotan sitä päivää kun saan pakata tonne Japaniin lähtevät asiat... vielä on reilu 9 kuukautta aikaa.

Seuraava asia, tittididiii, läppärilaukku/suoja. Ostin Helsinki-Vantaan Stockmannilta 22,50 eurolla.

Mun rakkaalle Snapplelle, joka lähtee mun mukana Japaniin. Toi oli oikeesti löytö, sillä olin etsinyt just sellaista yksinkertaista, Macbookille tarkoitettua ja hieman tyttömäisttä läppärilaukkua, joten tää kyllä oli ihan täyskymppi. Ainut huono asia on vaan, että tonne ei mahdu johtoa ! Täytyy siis ostaa jostakin pikkunen laukku sitä varten ! :)


Viimeiseksi, äiti osti mulle hygieenialaukun............hello kitty....................don't ask me.
Toi on siis ihan sievä, mutta.........hello kitty...... Kyllä se mulle kelpaa ja niin, se on iso ja sinne mahtuu tosi paljon kamaa ! Nyt kyllä tuleva host-perhe tykkää :DDD

Pieni ilmoitusasia tähän loppuun, tästä blogista tulee nyt vain ja ainoastaan vaihtariblogi.
Haluan koota tänne vain ne asiat jotka liittyy mun vuoteen, enkä mitään turhi amitä-tein-tänään merkintöjä. Toivon todellakin että ihmiset jaksaisi lukea tätä JO ennen kuin olen Japanissa ! :)

ps.


Sain liput SMTOWN LIVE IN PARIS - tapahtumaan !! Eli arvaatteko mitä!
SHINee HERE I FUCKING COME !! Tuun viettämään 8.-12.6 Pariisissa kummitätini kanssa !
Oon niin innoissani, vaikka mun tosiaan pitäis säästää sinne Japaniin sitä rahaa... mutta kun on kyse SHINeestä en voinut muuta.
Bonjour Paris, Je taime ! 

7 kommenttia:

  1. ....oonko ees vähän kateellinen sulle D: ei vaa, pidä hauskaa Pariisissa!! :) toi on vähän niinku once in a lifetime kokemus. ainii oon yks sun blogin ahkera lukija, oot oikeesti tosi rohkee tyyppi kun lähdet noin nuorena vaihtoon! :--) mua niin harmittaa kun itsellä ei ole samaa mahdollisuutta. ^^

    VastaaPoista
  2. Oon ihan samaa mieltä Anonyymin kanssa! Mä myös ite oon jo kauan haaveillu lähtöö Japaniin, ja sitkun seuraavat haastattelut tulee niin kyllä meen niihin! :P Paitsi koko ajan mieliala vaihtelee että entäs jos jotain sattuu siellä... :O Sulla aika hyvä, pääset ysiluokalta aikasemmin, ja ainiin, ootko siis Japseissa jo high schoolissa vai?

    VastaaPoista
  3. Oih kommentteja~^^

    Anonyymi: Kiitos, tuun pitään ihan pirun hauskaa siellä ! ^^
    Juuri tuon takia mä lähdenkin sinne, se on vain ONCE IN LIFETIME, sillä E-Koreaan en ole muutamaan vuoteen menossa. Ja SHINeen näkeminen on yksi mun suurimmista haaveista !
    Kiitos paljon että luet mun blogia, tulin hyvin iloiseksi siitä ! ^^
    Mulle itselleni tää oli ainut ajankohta jolloin olisin voinut lähteä vaihtoon, sillä mä olisin muuttanut takaisin Tampereelle opiskelemaan, mun olis pitänyt hankkia kämppä ja työ etc. enkä nähnyt siinä hommassa mitään järkeä ! Mua harmittaa kanssa, että nuoret jotka haluavat lähteä vaihtoon , mutta jostain syystä se ei onnistu. Sillä tää on varmaan yksi hyödyllisimmistä asioista ikinä ! Mutta ei kannata luopua toivosta !! ♥

    Joona: Onnea sitten seuraaviin haastatteluhin ! ^^
    Itse oon ollut aika rauhallisin mielin, sillä uskon että mulle ei tuu käymään mitään pahaa ! Ja olen Japanissa High Schoolissa !
    Japanissa alkaa koulu maalis-huhtikuun aikana eli pääsen just mun ikäisten seuraan ! ^^ Ellei mua laiteta 2.luokalla :DD

    VastaaPoista
  4. Heeei vaan YFU -toveri :D
    Oi, mulla on tismalleen samanlainen matkalaukku, mutta se on pinkki. Ihanaa huomata etten tosiaankaan ole oikeasti ainoa joka nimeää tavaroitaan, joskin mulla ne nimet tuppaa olemaan melkoisen.. no.. koomisia. Ja voi kuinka loistavaa, sulla on macbook, olen siis selkeästi saamassa erittäin hyvää vaihtariseuraa kun on oikein samanmerkkinen konekin :---D (jaaaa, siis no tämähän oli vallan tärkeä ja loistavan mahtava havainto, eh?) Kirjoitit, että ostaisit jonkun pussin johdolle. Itse ainakin kuljetan sitä vaan kangaskassissa johon mahtuu konekin suojakotelonsa kanssa ja toimii ihan hyvin. Säästää tilaa kun ei ole kauheasti erinäisiä pikkupussukoita (:
    Vaikka itse en SHINee'ä kuuntelekaan, niin hauskaa keikkamatkaa sulle! Kaupunki on ainakin aivan ihana, Pariisi on yksi lempikaupunkejani♥

    Joo, mutta ei mulla mitään järkevää sanottavaa lienee ollut. Halusin nyt vaan kommentoida tähän jotain ja täytyykin tästä muuten heittää tämän blogin linkki omaan blogiini (:

    VastaaPoista
  5. Kiia: TERVE YFU-KAVERII ! :DD
    Ihanaa, me ollaan siis samiksii ♥ samsonite ja macbook love !
    hyvää seuraa ehdottomasti, jos ei löydy mitään puheen aihetta, niin jutellaan omista macbookeistamme !!! :D (awkward.......:D)
    Hei, antaisko kukaan matkalaukkunsa nimeksi Ingrid selvin päin !? :DD
    Toi kangaskassi on hyvä ajatus ! Aika varmasti myös teen noin, sillä on aika hankalaa löytää tolle johdolle minkäänlaista pussi tai jotain sellaista.
    Kiitos paljon, odotan tonne Pariisiin pääsyä ihan hirveenä ! Olen halunnut käydä siellä jo hyvin kauan ! ♥

    Kommenttisi oli piristävä ! Tuskin maltan odottaa, että me yfulaiset päästään aiheuttamaan kaaosta Japanissa ! ^^

    VastaaPoista
  6. Olemme kyllä erittäin. Macbookit on parhaita, thank you Steve Jobs for making life worth living vai kuinka se nyt oli? ;--D Sehän on hei erittäin loistava puheenaihe, en tosin tiedä mitä ihmettä sitten näistä puhutaan, mutta esimerkiksi voidaan väitellä kumpi on parempikäytöksisempi jajaja.. Okei hei mulla on aina loistavia ideoita :D Jaaaa, no vois antaakin, mun matkalaukun nimi on Jorma ja koneen nimi Albert. Molemmat nimet annettu aivan täysin selvin päin.
    Joo, kangaskassit toimii erittäin loistavasti tähän tarkoitukseen.

    Vooooi, mehän aiheutetaan hienoa toimintaa jo Helsinki-Vantaalla, tai eikös se olisi jo parasta aloittaa silloin? (; Sitten valmennusleiristä tulee oikein loistokas kun ollaan harjoitettu vaikka mitä jo Suomen päässä kentällä, koko lentomatkan ajan ja sitten Japanissa kentällä laukkuja hakiessa :--D

    VastaaPoista
  7. Ehdottomasti, ja kumman macbook osaa enemmän temppuja !! :--DDD
    Ja me voitais parittaa meidän matkalaukut !!! Ingrid ja Jorma forever ! ♥
    (Mistä näitä ideoita oikeen tulee ?? :D)
    AAAA, 9 kuukautta niin Helsinki-Vantaalla odottaa kaaos, kun yfulaiset ovat saapuneet sinne ! MUAHHAHAHAAA EIKU- ...
    Aattele nyt Tokyossa sitten ! Tulee varmaan ihan sika hauskaa kun kukaan varmaan ei nuku tolla lennolla ja sitten pitäis jaksaa vielä olla hereillä koko päivä !! :DD

    VastaaPoista