18. elokuuta 2011

mah room


























3 kommenttia:

  1. Tollanen huone ois iha kiva :) Kiva toi ihmeen teksti tuolla huoneen ylänurkassa xD!

    VastaaPoista
  2. Apua! Löysin sun blogin nyt ja hämmästyin miten jollain voi olla niin paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Mulla on kaks jumalaa: Miyavi ja SHINee. :DD No ei, mutta kuitenkin että siinä on kaks mulle kaikista tärkeintä ja lemppareista lemppareinta artistia/bändiä. Mä olisin niiiiin halunnut lähteä vaihtoon Japaniin (tai muualle Aasiaan) myös ja mun pitikin lähteä, mutta sitten iski lama just "oikeaan" kohtaan ja mun täytyi hylätä unelma vaihtarivuodesta. Ja nyt oon liian vanha jo lähtemään vaihtariksi, mutta suunnitelmissa on lähteä E-Koreaan yliopistoon ens vuonna! :D Mutta joo, siis sitä mun vaan piti sanoa että vitsi miten siistiä kun pääset lähtemään ja noinkin nuorena! Oot tosi rohkee ja sul tulee varmasti ihan paras vuosi! Jään seuraamaan blogiasi :>

    VastaaPoista
  3. Joona: Hahaa, kiitos kiitos ! ^^
    neovisualizm : Ehkä me oltiin entisessä elämässä sisaruksia ;A; ♥
    Miyavi ja SHINee on oikeesti jotakin uskomatonta, niitä ei voi sanoinkuvailla ! Voi että :( tiedän muitakin, jotka olisivat halunneet vaihtoon mutta lama tuli ja niin... Mutta toi oikeesti mahtavaa, jos pääset yliopistoon Koreaan, tiedätkö jo minne opistoon meinaat hakea ? :) Itsekkin aion hakea, kun olen saanut täällä suomessa lukion pois alta ^^ Onnea kuitenkin ! Mulle tää oli just se oikea ikä ja hetki lähteä, koska mä olen 9.luokan jälkeen muuttamassa takaisin Tampereelle, josta olen kotoisin. Mun olis pitänyt hankkia kämppä ja työ, joten näin kävi mulle parhaiten että lähden 9.jälkeen ! Kiitos todella ihanasta kommentistasi ♥

    VastaaPoista