12. marraskuuta 2011

Sir, I'm ready to take off

  
koska olen liian laiska ottaakseni kunnon kuvan järkkärillä, saatte tyytyä weblaatuun !
MUTTA, tärkein asia: saatiin YFU:lta kirje viimeviikolla ja siellä oli vähän enemmän asiaa meidän koulutusviikonlopusta ( josta tulee btw ihan mahtavaa ), jonne minä ja iskä tod.näköisesti lennetään perjantai aamuna ! Ja sitten mikä parasta; YFU:n japsilapset suuntaa kohti japania 19.03 klo 17:20 .
Eli yölento tulossa, ja odotan sitä ihan mielettömästi ! Rakastan yölentoja, koska niissä vaan on sitä jotakin.. en pysty nukkumaan lentokoneissa, koska ne tuoli on oikeesti niin epämukavat siihen hommaan, joten suosiolla valvon koko lennon ! Naritalla tuun oleen niin kuollut kuin mahdollista. Tunnelma ja seura tulee todellakin oleen jotakin huikeeta, myös. Odotan miten me tullaan viettään se 10 h lento.. hmmm... C:
Olen vaan niin onnellinen, tää kaikki mistä mä olen unelmoinut viimeiset 4 vuotta on käymässä toteen 128 päivän päästä. SIIS 4 kuukautta ja 1 viikko. Mihin tää aika on mennyt ?

Olen lukenut Miran ja Kiian blogeista, kuinka heillä on vaihdellut tunteet lähdöstä.
Joskus vaan haluais jo lähteä ja joskus taas kysyy itseltää, mihin ihmeeseen sitä on ryhtynyt ?
Mulla on tullut vain tuo yksi tunne, ja se on lähtöhalu. Mä haluan lähteä jo !
Uskon että kyllä se tunteiden sekavuus tulee, viimeistään silloin olen hyvästelemässä kavereitani lentokentällä...mutta toistaiseksi lähtöhalukkuus on korkealla ! C:
Sitä tulee joka päivä mietettyä kaikkea turhaa vaihtoon liittyen esim; missä vaatteissa on kiva lähteä japaniin ? , saako ne selvää mun japanista ?(suomiaksentti, suomiaksentti !!) ,  , milloin me saadaan perhetiedot ? etc. Ja pakko vielä täällä kertoa, oon nähnyt nyt muutaman kerran jopa unta siitä että mut sijoitettaisiin Kyotoon ! Kyoto on siis mulla 2.sijoitustoiveissa ja se oli pretty fuckin' awesome jos pääsisin Kyotoon~!




Nyt loppuun vielä, tämän illan soitetuin kappale by me!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti