30. joulukuuta 2011

THIS YEAR

(Nyt kaikki kuvitellaan että on 01.01.2012, koska en tuu pääsemään 31.päivä koneelle kun vietän uuden vuoden ystävien kanssa !)


JA TÄNÄ VUONNA LÄHDETÄÄN ! 
Ihan uskomattoman ihanan hirveän mahtavaa ! Tänä vuonna, mun vaihtarivuosi kutsuu ! C:
3 kuukaudess pitäisi nyt ehtiä ottaa kaikki ilo irti suomesta.. valvoa myöhään lukien fanficcejä, hengata kavereiden kanssa ja heittää huonoa läppää mutta silti nauraa kuin mielipuoli sille ja sarkasmia kehiin !
Vaikka vuosi onkin loppujen lopuksi hyvin lyhyt aika, tiedän että mikään ei tuu oleen samanlaista kun tuun japanista takaisin ! Tästä vuodesta tulee varmasti hyvin mielenkiintoinen, kaikkine ylä- ja alamäkineen.

Seuraavaksi tulee varmaan meidän japsi- ja koreavaihtareiden viikonloppuvalmennuksesta juttua, kun sekin on tossa 2 viikon päästä ! En malta odottaa, tapaan kaikki matkakumppanit, (Kiia ja Jassu eikös meidän ukuleletriangelibanjo bändi esiinnykkin siellä, C:~ ? ) haluan jutella kaikille koreavaihtareille myös ( beware, tuun puhuun koreaaa !!!)  ja ah odotan ! Meidän sijoitus/hostperhe/koulu tiedot pitäisi tulla tossa tammi-helmikuun vaihteessa ja mä todellakin toivon että mulla olis hyvä säkä sijoitus ja hostperheen kanssa !

ja kirsikkana kakun päällä:
katsokaa, mun lempibändi SHINee tulee kiertueelle japaniin kun mä oon siellä ! ;__; mä toivon todellaki että mun tulevat hostit päästäis mut yhdelle noista keikoista ( kunhan saadaan eka ne sijoitustiedot..) koska SHINee on mulle tositärkee ja haluaisin nähdä ne uudestaan~! Jassu jo lupasi tulla sinne mun kanssa, jos me asutaan lähellä toisiamme ja saadaan liput ja luvat AH ♥♥





Hyvää uutta vuotta,
with love Roosa 

6 kommenttia:

  1. Mua alko jotenkin jännättää sun puolesta ihan sikana! Koska loppujen lopuksi 3 kk on tosi lyhyt aika, mutta toivottavasti saat siinä ajassa tehtyä kaikki, mitkä jää tänne Suomeen sun vaihtarivuotes ajaksi :) Vedä ilo irti näistä kuukausista ja nautiskele sitten siellä maapallon toisella puolella, right ?

    Toivon, että sulla käy hyvä tuuri hostperheen kanssa, niin kuin mun yhdellä ystävälläni silloin muinoin vuonna '09! Ja pitelen peukkuja pystyssä, että pääset näkee SHINeen :) Muista tehdä sit keikkaraportti yms u know what to do haha !

    VastaaPoista
  2. Voi luoja. Sä lähet koht Japaniin! O__O''

    Pidä hauskaa siel ja sitten oisko mahollista että joku postaus kertoisi sillai sinun koulupäivistä siel, opettajista ja koulusta ja niin? Ja yleisesti sinun 'elämästä sielä' ja siitä hostperheestä? ::3 + twiitaa paljon~ Ja toivottavasti pääset tonne SHINeen keikalle kans.

    Hihihii, hyvää uutta vuotta~

    VastaaPoista
  3. AAAAA~ KOHTA TAPAAMME TRIO UKUBANGELITOVERI! Ja kyl salee esiinnytää hei. MITÄ. TIETOA ELÄMÄSTÄ TAMMI-HELMIKUUSSA? ooooooooh, can't wait! Mä haluan tietää missä olen missä elän mitä teen mihin meen koska niii. Ok, salee oonki ainoo joka haluaa tietää, hohoho :---D

    oon aina järkevä ja viisas. Ainakin yhdeltä aamuyöllä (=

    VastaaPoista
  4. muuten ihan jees toi shinee idea mut kai sä tajuut että ne on japanissa niin feimejä nykysin et ne liput menee ennen kun se virallinen myynti alkaa. etenkin se, että ne ei oo vetäny hirveesti keikkoja japanissa mut niillä on ihan helvetisti faneja takaa sen et yli puolet halukkaista jää ilman lippua. ja niin, toi lippujen arvonta alko jo tällä viikolla. mut onnea yrityksellä saahan sitä haaveilla.

    VastaaPoista
  5. Heippa! Ooh, vähänkö siistii! Tänä vuonna se lähtö sit on!! :) Jännittää niin ihan sun puolesta!!^^
    Mulla on yks kysymys: Kun tuut pois joskus tammi tai helmikuussa ens vuonna, niin menetkö kouluun, vai saatko pitää puolenvuoden loman ennen lukiota:D?

    VastaaPoista
  6. Emma-Stina: Jotenkin niin ihana ajatella, että ihmisillä alkaa jännittää mun puolesta ! ;__; Yritän tehdä kaikki hullut suomisuunnitelmat tässä ajassa, don't worry ! ^^ Kiitos~ ja uskoakseni puhut varmaan Sallasta !? :DD Just Sallan innostamana oon lähdössä YFU:n kautta Japaniin ! Haha ja jos onni käy ja saan liput NIIN TIETENKIN TEEN KEIKKARAPORTIN !! ♥ (ja oon tosi ootettu että luet mun blogii, kun oon sun blogis suurifanittaja ;_; )

    Speechless: MÄ LÄHDEN JAPANIIN ! YAY !
    Tietenkin, Kati rakas, teen ehdottomasi ideasi ! Ja twiittaan paljon~ toivon itekkin että onni lykkisi ja saisin liput ! ;_;♥
    Ja sitä samaaaa~

    Kiia: ME NÄHDÄÄN JA SUUNNITELLAAN KUINKA VALLATAAN MAAILMA JA OSTETAAN UKULELET ! HALUAN TIETÄÄ KAIKEN MIHIN MEEN MITÄ TEEN JA MILLOIN SAMOIN ! ♥ ja tietenkin olet viisas ihana ukulele tuitui~

    Anonyymi: Ja kyllä tiedän että SHINeen japanin debut on tuonnu heille naurettavan suurta kuuluisuutta, mutta uskon että mulla on yhtä hyvät mahdollisuudet saada ne liput kuin muillakin, koska mulla on 2 japanilaista ystävää, jotka auttavat mielellään lippujen kanssa. Toinen mm. kuuluu SHINeen japanin faniclubiin or whatever you want to call it.
    Ja vain heillä on nyt mahdollisuus ostaa niitä lippuja ! Ja virallinen lipunmyynti alkaa 26.2 eli vielä on aikaa ! Ja usko tai älä, en vain haaveile vaan teen haaveistani totta oli hinta mikä hyvänsä.

    Joona: YAYAYAYAYAYA, oon ihan innoissani ! Tänävuonna mä olen se joka lähtee valloittamaan Japanin ! YEAH ! ja vastasin tähän kysymykseen uudemmassa postauksessa ^^

    VastaaPoista