17. helmikuuta 2011

Haastattelu

HELLO HELLO !

Arvatkaa kellä oli haastattelu tiistaina ? :DD Mulla !!

Rovaniemelle lähdettiin klo 14:00 ja matka meni hyvin lukien englantia ja musiikkia kuunnellen ! Autossa ei oikein jännittänyt , eikä vielä silloinkaan kun saavuttiin Rovaniemelle.
Käytiin hakeen sampokeskuksesta lopulle perheelle Arnoldsit ja kävin itse hakemassa ruokaa (=hese) ! Aikaa mulla oli syödä ruhtinaalliset 10 minuuttia, sillä mun ja iskän piti olla Lapin maakuntakirjaston kokoushuoneessa klo 17 ! Wiiiiuh, ja sinne päästiin just 5 vaille ja siellä olikin vai 2 muuta tyttöä vanhempineen. Aluksi oli tuttu infotilaisuus, jonka olin käynyt jo Oulussa katsomassa, mutta ei auttanut kuin katsoa uudelleen ja sitten tulikin se hetki jota olin odottanut: se haastattelu

Sinne jäi vain minä, ne 2 muuta tyttöä ja haastattelija.
Meiltä kysyttiin kaikkea ! Perheestä, vapaa-ajasta, harrastuksista, minkälainen on hyvä ja minkälainen on huono vaihtari, mitä odotuksia on vaihto-vuoteen liittyen, etc.
Herran jestas, kun mun jalat tärisi ! just istuin pöydän ääreen, niin jumalaton vapina alkoi, eikä se suostunut loppumaan, vaikka kuinka yritin rentoutua ! se oli ihan hirveetä.
Haastattelun loppu puolella, minä ja ne 2 muuta tyttöä laitettiin puhumaan
Mutta haastattelu meni ihan hyvin, ainakin omasta mielestäni ! Toivottavasti meni haastattelijan mielestäkin, jotta mut hyväksyttäisiin...ja me saadaan tietää vasta 2 viikon - 1 kuukauden sisällä !!! arvatkaa oonko koko ton ajan ihan hermo rauniona ? :DDD
Sitten kun haastattelu loppu, jouttelin vielä niiden 2 tytön kanssa, jotka olivat tosi kivoja ja mukavia ! He molemmat hakivat jenkkilään ja toinen heistä haki vielä tämän vuoden lähtöön ! WOW ! :O Toivottavasti meidät kaikki hyväksytään ! ^^
Vielä kerron, että heti kun oltiin päästy autoon, mun jalat tärisi, kädet tärisi ja se oli jotenkin niin uskomaton tunne, että olin odottanut 4 vuotta tuota haastattelua ja wiuh, se menikin jo !
Loppuun vielä kauniita kuvia japanista~ en malta odottaa tietoa siitä, että tulenko viettämään tuolla 1 kokonaisen vuoden !?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti