4. helmikuuta 2011

IT'S HERE


SE TULI !!ヾ(・∀・☆

Se tuli jo kyllä eilen jo, mutta....
Mulla on siis haastattelu Rovaniemellä 15.2 !! Olisin voinut kiljua ilosta, kun äiti ilmoitti, että mulle oli tullut YFU:lta kirje~ mulla oli just tauko teatterissa meneillään, niin soitin äkkiä äitille ja luki sen mulle ! (・∀・)/ Kaikki kaverit vaan katto ja kyseli, että mitä ihmetti tapahtu, kun hymyilin kuin naantalin aurinko. Ja hymyilin koko sen päivän ! XD Mutta, waaaaaa oon taas lähempänä mun unelmaani, en voi oikeesti uskoo tätä. Mulla on nyt vielä n.2 viikkoa aikaa valmistaa itseäni henkisesti tähän...toivon, etä mulla menis toi hyvin !!
Siellä pitää kirjoittaa joku aine, joko sillä kohdemaan kielellä tai englanniksi. Mulla taitaa mennä kyllä englannin puolelle, sillä....Japani eikä korea ole oikeen vielä hallussa :DD
Ollaan arvailtu kavereitten kanssa, minkälaisia aineita ne mulle antais ja jotku on kyllä ollu ihan aivottomia ! Mutta on kyllä ollut hauskaakin !


Oikein hieno paperi, kyllä kyllä...
Oon tässä kyllä myös ihmetellyt, että milloin ASSE oikeen ilmoittaa haastattelusta tai jostakin infosta. Silä ole odottanut tässä jo aika kauan, toivon että mahdollisimman nopeasti, sillä jos mua ei hyväksytä YFU:n kautta, niin olis edes ASSE:n kautta mahdollisuus lähteä~

☆☆☆☆☆☆☆☆


Ja ensiviikko menee kokeisiin lukiessa, ihanaa ! Oon niin varma, että opettajat tekee ton tahallaan, aina kaikki kokeet samalle viikolle ja aiheuttaa vaan mulle stressiä ja harmaita hiuksia :--D Se menee melkein aina noin ! Mulla on tiedossa nyt 5 koetta;

• Ruotsin koe 7.2 as my B-day
• Kemian loppukoe 8.2
• Saksan sanakoe 9.2
• Englannin koe 16.2
• Maantiedon eurooppa testi 14.2

Ihan kiva...toivon todella paljon, että kaikki menis hyvin ! ;---; Sen tiedän, että ruotsiin, englantiin ja tohon eurooppa testiin mun ei tartte paljoa lukea, mutta noihin kahteen viimeiseen onkin sitten toinen juttu ! Psst, haluaisko joku tulla tekeen mun puolesta ton kemian kokeen ? :DD




ps. Haluan jo Tampereelle ! ;_______; ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti