19. elokuuta 2012

vuoret in NAGANO

Kirjoitin tosi pitkän selostuksen mun matkasta Naganoon vuorille, jossa vietin mun vaihto-vuoden parhaat päivät, mutta sitten Blogger päätti ettei tallenna tätä tai julkaise JA WIUH, kaikki tekstit ja kuvat lähti pois. Enkä jaksa kirjoittaa taas tota kaikkea uudestaan, joten saatte tyytyä kuviin !
rakastuin futoniin ! ;__; mä haluan futonin myös ! 

maaseutua
maaseutua
totoro metsää kaikkialla !
leikki aika ! BASEBALL 

BBQ

Tehtiin hanabia ja toimin sytyttäjänä,hirveetä kun jännitti ! 

paikan nimi oli SAKU !

Tässä me leikittiin vesisotaa vaatteet päällä, jonka jälkeen onseniin !

Reissu oli erittäin onnistunut ja haluan ehdottomasti vielä matkata takaisin Naganoon !
Vaikka se olikin vaan maaseutua, siinä vaan oli sitä jotakin että on pakko päästä vielä kerran. Onsen on paras paikka ja kiltiti mummot tuli mun luokse juttelemaan ja silittämään mun valkoista ihoa.

1 kommentti:

  1. Moi.
    Pakko heittää random kysymys. Olen ensi vuoden puolella tulossa Japaniin ja tarkoitus olisi myös Nagoyassa pyörähtää muutaman päivä konserttejen takia. Osaatko suositella mitään yöpymispaikkaa Diamond Hallin lähettyviltä (itselläni ei ole vielä harmainta hajuakaan missä päin se sijaitsee)? Tai jostakin muualta, jonne tuonne paikkaan pääsee helposti.
    Kiitos jo etukäteen~

    VastaaPoista