20. tammikuuta 2012

Koulu ja perhe, Taketoyo MIKÄ ?

APUA. SAIN TIETÄÄ MUN ISÄNTÄPERHEENI JA KOULUN !

Elikkäs,  mun perheeseen kuuluu

• Otoosan ja Okaasan , ovat molemmat yrittäjiä !
• 2 isosiskoa ,39 vuotta ja 34 vuotta (asuvat kai kotona ? o_O)
• Isoveli 36 vuotta, joka ei asu kotona

Asun Aichin prefektuurissa, jossa Nagoya sijaitsee (Japanin 4.suurin kaupunki!) mikä on toooosi hyvä juttu, iso kaupunki heh ♥  Asun kaupungissa nimeltä Taketoyo, joka on n. 45 000 ihmisen pikku kylä, mun koti sijatsee just keskustassa ! :---) Pääsen Nagoyaan about 40 minuutissa, Osakaan 1 tunnissa, Tokyoon 2 tunnissa ! HOW COOL IS THAT !?


Eli se on tuo sinapinvärinen pikkunen läntti,  eli aika kaukana...kaikesta :D:DD Tossa lähellä sijatsee sitten isompi kaupunki, Handa jossa on ihmisiä 120 000 ja pääsen sinne junalla 20 minuutissa.
Mun koulu on Nihon Fukushi University Affiliated High School. Se on yksityinen sekakoulu (thank god!), joka on yhdistetty yliopistoon, jos oikein ymmärsin niin oppilaita on yli 1400 ! Koulu vaikuttaa todella ihanalta ! ♥  Koululla on tosi paljon erilaisia klubeja, esim: lentopallo, tennis, kiipeily, yleisurheilu, beaseball, english, kendo jne ja löysin jo omat lempparini: teatteri, valokuvaus ja koripallo !

Eikä meidän koulupukukaan vaikuta pahalta~!  Vaikken mikään hame ihminen olekkaan, pakko se on myöntää että toi hame näyttää aika kivalta hahahhah ! Ensimmäinen on mun talvipuku ja viimeinen kesäpuku.


Oikeesti, mun koulusta oli ihan hirveen vaikee löytää kuvia ! >:( Katsoin koulunsivuilta, googlesta ja yahoosta ja löysin vain 2 kuvaa ja nekin on epäselviä.. mutta niistä näkee edes jotakin ! Mun koululla on jotakin kansainvälistä ohjelmaa ja siellä on kai muitakin ulkomaalaisia jotka asuu Taketoyossa, jos noihin sivuihin on uskomista !



Elikkäs tuolla tulen viettämään vuoteni ja toivon että pääsen vähän reissaamaan vuoden aikana, koska Osaka, Kyoto ja Tokyo on niin lähellä jajaja Nagoyassa tulen varmaan hengaamaan aika paljon ! :D:DD Vaikken päässytkään ihan toivomalleni paikkakunnalle ( Hiroshima, Kyoto, Yokohama)  olen kuitenkin tosi tyytyväinen tähän ! ♥  Odotan innolla lähtöä ! Nyt viikonlopun aikana voisin kirjoittaa mun hostperheelle kirjeen ja aloittaa tekemään koulutehtäviä~!

♥:  Roosa

10 kommenttia:

  1. VARMAAN ME OLLAAN KAIKKI AICHISSA. _NELJÄS_
    Ja vitsi sulla on kiva koulupuku, mulla on ihan kaamee :(((

    VastaaPoista
  2. Mira: MITÄ ONKO MEITÄ VAIHTAREITA NÄIN PALJON AICHISSA !? WUT ! :DDD Onko kukaan muuten päässyt ihan suurkaupunkiin asuun esim Osakaan tai Tokyoon ? :)
    Toi mun koulupuku on aika jees, ei niin hirvee kuin odotin, mutta hei et ole yksin joka pukee sellaisen kauheen asun päälle ! :DD Siinä ympärillä on se 200 japsia myös~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin niin no ehkä mä kestän sitä pukua sisäisesti ja rakastan sitä ulkoisesti.
      En oo ainakaa kuullu mitää et kukaan ois päässy osakaan tai tokyoon. Blogien nuuskimisella olen saanut selville vain 8 sijotusta, jotka näytti aika 'pieniltä' (Japanin mittakaava!!) kaupungeilta (paitsi no Merin koulu on siellä Kobessa joka on iso). Ja tosiaan noista puolet on Aichissa. Sinä, minä ja 2 AFSlaista.
      Tovottavasti ei tuu enempää</3

      Poista
  3. Mira: AIVAN NIIN KUIN VALMENNUKSESSA OPETETTIIN ! :DD lol, tietenkin Jassu tai Kiia pääsee johonkin suurkaupunkiin.. :D No, mutta Nagoya ♥ Meri on päässyt aika hyvälle paikalle, gotta say ! JOO, ei enempää aichiin ! Tää neljän kopla olla jätte bra ! :D

    VastaaPoista
  4. mun on ihan pakko kommentoida, koska lol XD "tietenkin Jassu tai Kiia pääsee johonkin suurkaupunkiin.. :D" ootko joku ennustaja ? :D♥

    VastaaPoista
  5. Onnee tosi paljon!!!:)itekin sain tänään perhetiedot:)olen lähdössä jenkkeihin ens syksynä:)

    VastaaPoista
  6. tomomi: TIETENKIN MINÄ OLEN ETKÖ SINÄ TUNNE MINÄ !? ♥ mutta ah, oon oikeesti niin sanoinkuvaamattoman innoissani Nagoyasta~! Vaikka olishan Osaka ollu myös kiva, no sinne pääsee 2 tunnissa ! Ihan oikeesti mä tuun käymään sun luona, just wait ! :DD ♥

    Anonyymi: Kiitos~~♥ Oi vitsit vähän kiva ! Minnes päin sitä ollaan jenkeissä menossa ? :D Mutta pidä ihan hirveen hieno vuosi siellä atlantin toisella puolen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiitti:)oon siis menossa amesin kaupunkiin iowan osavaltiossa:)nauti säki sit sun vuodestas siellä japanissa:)sulla ei oo ees pitkä aika ku lähet:)Jännittääkö jo paljon :D?

      Poista
  7. Hei Roosa, ihan mahtavaa! :) On niin kiva, että kohta voin alkaa seurata sun vaihtovuotta siellä!
    Pääsit musta just tosi hyvälle alueelle, ei ehkä ois niin kivaa ollakkaan missään keskellä Tokiota :D Mutta hei, en jaksa ettii mistään, tai silleen, niin mikä se sun lähtöpäivä oli?? :))

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Aivan mahtavaa ! :D Ei ookkaan enään, 1 kuukausi ja 22 päivää jäljellä suomessa~ ! Ei vielä jännitä~ ! Ihan hassuu, kun kaikki kysyy että jännittääkö, niin vastaan aina kieltävästi ! Ehkä se jännitys tulee kohta tai viimeistään silloin kun lentokone ottaa suunnakseen Tokyon !

    Joona: Moii, uskollinen lukijani ! :D Kyllä mäkin tykkään tosta sijoituksesta (Nagoya ♥) mutta kuitenkin suurkaupunkien rakastajana en olisi laittanut pahaksi jos olisinkin päässyt keskelle Tokyota ! :DD Elikkäs suuntaan Japaniin 19.3 ! :) EN MALTA ODOTTAAAAAA !

    VastaaPoista