28. tammikuuta 2012

Nagoya LOVE ♥

Mun on ihan oikeesti tehtävä oma postaus tästä, koska oon ihan fiiliksissä Nagoyasta ! 
Vaikka en ollut laittanut Nagoyaa mun sijoitustoiveisiin, vaan Hiroshiman, Kyoton ja Yokohaman, en olisi voinut toivoa parempaa sijoitusta ! Ja oon ihan tosissani, Nagoya on aivan mahtavan ja ihanan tuntuinen kaupunki ja uskon että tuun viihtyyn siellä ihan sika hyvin ! :--D Ja jos mun hosteille käy, niin kävisin pari kertaa vuoden aikana Tokyossa/Osakassa kun niin lähellä ovat.. mutta se jää nähtäväksi.
Oon ottanut nyt selvää kaikista hienoista nähtäyyksistä ja paikoista jotka haluaisin nähdä vuoden aikana ja kun Nagoyassa tulen mitä todennäköisesti hengaan todella paljon ! ja jassu tulee mun luokse 
Joten pieni kuva spämmäys tulossa~

1. Nagoyan rautatieaseman kaksoistornit



Maailman korkein rautatieasema, kaksoistornien ansiosta ! Aseman sisällä on valtava ostoskeskus rautatien lisäksi ja sieltä pääsee suoraan toiseen ostoskeskukseen joka on maanalla ! ( = Underground sakae) Ostoskeskuksessa on kuulemma paljon vaatekauppoja sekä suuri kirjakauppa, josta saa myös englannin kielisiä lehtiä.

2. Sunshine Sakae


On trendikäs ostoskeskus, joka rakennettiin vuonna 2005 ! Ja mikä sai mun sydämen tykyttämään, oli toi maailmanpyörä ;__; ♥  toi vaikuttaa niin mahtavalta, haluan ehdottomasti käydä tuolla (ja tuun käymäänkin!)
pimeän aikaan niin näkee Nagoyan valomeren kattojen yllä, ah !  Se on 42 metriä korkea~ En malta odottaa ! Toi tosi suosittu treffipaikka, joten nuoret parit menee automaattisesti tonne. Hahhah, meen yksin.. outo ulkomaalainen kun olen. :---D

3. Oasis 21


Ultramoderni ostoskeskus, jonka päällä on iiiisooo vesiallas ! Se on tehty kokonaan lasista, joten voit katsella alla käveleviä ihmisiä ja se valaistaan aina pimeän aikaan. Kesällä se on 1.paikka kun haluaa viileää, koska siinä on sellainen vesisuihku joka viilentää kivasti~! Tämäkin on suuri ostoskeskus, jossa mm. järjestetään tapahtumia ja siellä on sitten metroasemakin, jolla pääsee nopeasti toiseen päähän kaupunkia.

4. Nagoya TV TOWER


Tästä näkee myös Oasis 21, koska se on toisella puolen katua ! :--D Joten Nagoya TV Tower on yksi tunnettuimmista maamerkeistä. Se on vähän kuin Tokyo Tower, mutta vain Nagoyassa lol.. Mun tavoittena on käydä kaikki japanin towerit läpi elämäni aikana, joten aloitan sen hienosti Nagoa TV Towerista. ( ja jos onni suo, niin jatkan sitä Tokyo towerin ja Osaka towerin myötä!) Tämäkin torni omistaa oman valaistuksen ja näyttää aivan ihanalta !


Viimeisenä, muttei vähäisempänä Nagoyan linna !! Joka on ihan törkeen hienonnäköinen ;_; Haluan niin käydä tuolla, koska se näyttää niin hienolta ja siellä on tosi kaunista sekä siellä luonto on kuulemma samanlaista kuin täällä suomessa. Kaikki noi suihkulähteet ja pienet polut saa oikeesti mun lähtöinnokkuuden nousemaan enemmän ja enemmän, koska tykkään ihan sika paljon tälläisista linnoista ;__;  Toivon että pääsen käymään täällä edes kerran mun vuoden aikana ! :-D

Tässä ne olivatkin. Haluan jo lähteä niiiiiin pahasti, ettei mitään rajaa.. koulua on 5 viikkoa jäljellä ja helmikuu tulee oleen hyvin, hyvin koulupainoitteista. HUH, odotan kauhulla, koska kaikki kokeet ja tutkielmat pitää olla tuolloin tehtynä ja kaikki kurssit, jotta opettaja osaa sen sitten arvioida todistukseen. Ja asioita ei auta yhtään lähenevä yhteishaku.. apua, pelottaa ihan hirveenä. Vaikka mulla on kaikki halupaikat selvänä, pelottaa ettei mua hyväksytä siihen just mun haluamaani lukioon.. mutta toivotaan parasta ! :)

♥: Roosa

6 kommenttia:

  1. Voiii miten kaunis paikka! :) En oo koskaan tienny mitään Nagoyasta, no, nytpä tiiän x)!
    Ja lähtö senkun lähestyyyy!

    T: Joona

    VastaaPoista
  2. Joona: Eikö olekkin !? ;_; ♥ Siis en mäkään tiennyt mitään Nagoyasta kun sain tiedon että siellä tuun vuoteni viettämään ! :--DD Mutta koska olen utelias vili, niin etsin ja oon ihan innoissani ♥ JA LÄHTÖ SAA TULLA JO !

    VastaaPoista
  3. No joo! Äwäwä, kun ajattelee et VUOSI! Niin pitkä aika! Tuut oppimaan Japanista niin paljon! Noi ajatukset ei mahu mun päähän XD äåöä sun on pakko olla ihan sekasin !

    VastaaPoista
  4. Joona: Vuosi ♥ oon oikeesti ihan fiiliksissä siitä, että pääsen viettämään vuoden pois suomesta~! Sanotaanko vaikka näin, että se sekoisuus tulee vasta siinä kun mittari näyttää: Tänään jäljellä 7 päivää ! :DD

    VastaaPoista
  5. Oon itekki aatellu vaihtovuotta Japanissa. Mieleen vaan tuli yks kysymys: puhuit sijoitustoiveista (?) eli voiko laittaa paikkoja mihin mielellään haluis päästä? Vai heittääkö ne ihan satunnaisesti ympäri Japania?

    VastaaPoista
  6. ainii ja oon nyt kattonu muitaki vaihtisblogeja ja kaikki on menny YFU'n kautta, mutta kukaan heistä ei vissii oo päässy Tokioon asustelemaan. Voiko toiveisiin (jos siis niitä voi laittaa) laittaa Tokiota?

    VastaaPoista