13. helmikuuta 2012

aika loppuu kohta ★

Tänään jäljellä 123 päivää.

Tänään jäljellä 98 päivää.

Tänään jäljellä 56 päivää. 

TÄNÄÄN JÄLJELLÄ 35 PÄIVÄÄ !!!!!

Mitä tää on ? Tuntuu että vasta äsken mä täyttelin noita hakupapereita ja nyt mä oon jo lähdössä. Tuntuu vaan niin oudolta ja samalla niin pirun hyvältä. Mä oon lähdössä toteuttamaan mun suurinta unelmaa , sitä mistä mä oon aina unelmoinut.  1 kuukausi ja 6 päivää, niin se on menoa !  A P U A ! !

Ja mikä tekee tästä vielä oudompaa on se että mulla on enään 3 viikkoa peruskoulua edessä !
3 viikon aikana tuun tekemään 8 koetta, juoksutestin (uusinta..) ja 1 tutkielman, joka raastaa mun hermoja. :--DD Mun viimeinen päivä koulussa on maaliskuun 2.päivä, jonka jälkeen alkaa mulla ruhtinaallinen 2 viikon loma ennen kuin i  take off to japan ! Ton loman aikana menen käymään mummin luona tuolla lapissa, pidän mun läksiäisyökyläpartyt mökissä in-the-middle-of-nowhere ja opiskelen japania jokapäivä ! Meillä tulee olemaan japanissa 20.päivä, jolloin me saavutaan fressheinä ja hyvin nukuttuina Naritan lentokentälle klo 10 paikallista aikaan,  japanin kielen tasokoe. Kunnianhimoisena lapsena, haluan päästä sellaiselle tasolle, että en ole ihan huonoimmissa mutten parhaissakaan :--) jossakin keksivaiheilla olis ihan kiva olla.. jännittäääääää !

Sain muuten tossa viikko sitten mun host-siskolta sähköpostia ! ;---; sitä vaan että voidaanko jo lähteä ?
Mun nuorempi sisko, Mie, lähetti mulle sähköpostia ja kertoi mulle kaikkea Taketoyosta, perheestä ja koulusta. He olivat ottaneet selvää onko Taketoyossa mitään teatterikerhoo, johon voisin liittyä sekä sain kuvia mun tulevasta kodistani sekä perhe kuvan ! ;_; siihen iloisena plussana voin sanoa, että meillä on koira, May !  se on aivan ihanan näköinen karvaturri tui tui~ ♥  vaikka eihän se mun omaa rakasta lihapullaani korvaa, mutta silti i'm so excited.  Mä olen vaan niin onnellinen tästä hostperheestäni ! He vaikuttavat niin ihanilta, sydämellisiltä ja he kertoivat että odottavat innolla meidän tapaamista. Sain myös tietää että mun isoveli, Hajime, asuu Yokohamassa ,eli ihan Tokyon lähellä. Mun vanhempi isosisko, Chiyo, tykkää k-popista, eli hän saa todellakin näyttää mulle parhaat k-popkaupat Nagoyassa ! :--DD Okaasan ja otoosan eivät tee mitään töitä enään, vaan ovat molemmat eläkkeellä. Okaasan tekee kuulemma tosi hyvää ruokaa, ja hän on luvannut tehdä mulle obenton (= lunchboxin) kouluun.

Tulen asumaan tavallisessa japanilaisessa talossa.  En tiiä tulenko saamaan oman huoneen vai en, mutta se selviää sitten kun sisko vastaa mun meiliin ! Odotan tosi innoissani sitä, että tuunko mä nukkumaan futonilla vai tavallisessa sängyssä. Jotenkin se olis ihan hieno kokemus nukkua vuosi futonilla, mutta toisaalta sänky.. 2 vanhaa japanivaihtaria kertoi tuolla valmennuksessa, että he olisivat halunneet nukkua heidän vaihtovuonnaan futonilla, koska sängyssä ehtii nukkua kotonakin. No, se jää sitten nähtäväksi :--)


Tässä on pari kuvaa mun kodistani.  Lissä kuvia tulee sitten kun olen tuolla japanin puolella !
Palataan taas asiaan, kun on kirjoitettavaa !

バイバイ, ロサ !

ps. koreavaihtarit lähtee perjantaina ;_;   jo nyt sanon, että onnea matkaan ♥  viettäkää upea vuosi siellä kimchin maassa. kyllä mä koreankin valtaan joskus, sitä odotellessa~

8 kommenttia:

  1. varo vain, aika menee vähintään yhtä nopeaan siellä japaninmaallakii :D
    mutta oi olen kateellinen, tuo ennenlähtöäolo...

    VastaaPoista
  2. mul on ihan sairaan surrealistiset fiilikset tota lähtöä kohtaan, kauhee stressi ku on niin paljon tehtävää ennen sitä, toisaalta ei tunnu yhtään siltä et oisin lähössä jonnekin Japaniin vuodeksi...

    itekin meilasin just hosteille, vaikka ois miljoona koulujuttua tekemättä. itehän istun koulussa lähtöä edeltävän viikon perjantaihin jee. tajusin et mulla ei oo oikeesti yhtään aikaa japanin opiskeluun ennen lähtöä, mut ehtiihän sitä päntätä siellä sitten 10 kuukautta.

    aivan ihanannäköinen toi sun talo, näyttää niin japanilaiselta :D perhekin vaikuttaa olevan tosi innoissaan sun tulemisesta.

    muistutan viel et jos oot jostain syystä tulossa 24-26 pv Ouluun nii voitas treffata, muuten ei kyl enää millään ehi.

    VastaaPoista
  3. Tää on niin sairasta kuinka nopeasti aika kuluu! Ja voihan kettu, tosiaan, tasotesti.. Oh well, mä olen erittäin todennäköisesti siellä paskimmassa ryhmässä HUPS.

    Mullakin olisi vaikka mitä tekemistä, mutta lomasta huolimatta istun kotona dataamassa ja katsomassa televisiota tai sitten juoksen ympäri Suomea tapaamassa kavereita. Oho :D No, ehkä tässä voisi ottaa pikkuhiljaa niskasta kiinni ja opiskella kieltä JA etsiä isäntäperheen tuliaisia + olisi kiva jos YFU olisi kiva ja lähettäisi sen meilin isäntäperheestäääääää.

    Oi toi sun tuleva koti näyttää just siistiltä, tollanen niiiiiin japanilainen! (:

    HEHEE KOHTA TAPAAMME LENTOKENTÄLLÄ OH MY♥

    VastaaPoista
  4. Rukoile että saat sängyn, futonit on lievästi sanottuna yli-arvostettua kamaa, selkä siinä vaan tulee kipeeks 8DDDD

    VastaaPoista
  5. Samoilla linjoilla viivin kanssa. Mulla on futoni himassa ja ei kyl oo luksusta. Sattuu kovasti selkään :D:D:D:D

    VastaaPoista
  6. Sun talo näyttää tosi kivalta!Just tollaselta idylliseltä japanilaiselta ja muuutenki isäntäperhees kuulostaa kivalta!:)oii oon kateellinen ku sulla on enää noin vähän aikaa jälellä lähtöön!Itellä tässä vähä alle puol vuotta pitäs vielä oottaa,ite lähen jenkkeihin syksyllä!:)

    VastaaPoista
  7. wää haluun nii paljo vaihtoo D: ja toi talo näyttää hirmu hienolta :3

    VastaaPoista
  8. rosa: apua, jotenkin haluan että aika kestäisi pidempään siel japanissa ;--; tää lähtöolo tappaa mut, koska haluan jo lähteä ! :DD

    saara: arvaa vaan onko mulla hirvee stressi !? :DD Menee ton koulun kanssa hermot ! ;--; koska mulla on 10139093 asiaa tehtävänä siellä ja kokeita satelee jaja yhyy~ kyllä sitä japania oppii sitten siellä paikan päällä, don't worry!♥
    hei, laitan viestiä kun saatan olla tulossa just tolloin ouluun ostamaan vähän tavaroita japaniiin~

    Kiia, mun poikani rakkaani: Kiia, me opiskellaan se 9 tuntia koneessa japania ! TODELLAKIN ! :DD niin et ole paskimmassa ryhmässä~ sulla sentään on lomaaaa :(( ei toi 2 viikkoa riitä mihinkään, plääää. KYLLÄ SE TIETO TULEE SULLE KULTARAKAS~ JUST WAIT !
    ja mun koti on ihana ♥ JA LENTOKENTÄLLÄ TAVATAAN APUA HONEY ME LÄHDETÄÄN YHDESSÄ JAPANIA VALLOITTAMAAN ! ♥

    viivi & Mira: oi oi XD nyt puhutte ihmiselle, joka viettää eniten aikaa lattialla ! :DD mm. olen nytkin lattailla dataamassa.. hupsista keikkaa.. heh ! :D tosin saattaa se mieli sitten vuoden aikana muuttua, jos joudun futonilla nukkumaan !

    iida:) : Kiitos, ja mun isäntäperhe on aivan ihana ! ;--; ♥ oota vaan, kyllä säkin huomaat kuinka aika kuluu ja lähtöön onkin enään 30 päivää ! :DD Oi että jenkkilään ♥ pidäs kuule ihana vuosi siellä~ hyvän maan olet valinnut ! :)

    s y l v i a: lähde vaihtoon lapsirakas, se on elämäsi paras päätös.♥ kiitos, se on ihana ! itekkin tykkään siitä ;--;

    VastaaPoista