19. helmikuuta 2012

Kuukausi lähtöön !


...... 1 kuukausi jäljellä Suomessa.
Uskomatonta, mä olen oikeesti lähdössä Japaniin. Päivä päivältä, mun lähtofiilis nousee ja nousee.
Tuntuu että mikään ei voi pilata mun lähtöfiiliksiä, oon niin lähtövalmis kuin olla ja voin.

Oon kirjoittanut tän postauksen 4 kertaa uusiksi, koska jotenkin en vain pysty kirjoittaa mun tunteita sanoiksi.  Mä olen valmis seikkailuun ! riittääkö toi ?
FUNKY MONKEY BABYS lopettakoon tämän -tyhmän ja turhan- postauksen.


3 kommenttia:

  1. Aa mäki oon niin innoissani sun puolesta :D Tuli jotenkin semmoset "lkjhdlkjflfdjk" -fiilikset, kun luki tän merkinnän. Pidä kuitenkin viimeinen kuukausi hauskaa täällä Suomessa, koska suuntaat kohti aivan uutta ja suurta maata!

    VastaaPoista
  2. Emmi-Stina: Ihana kuulla että oot innoissasi !♥ Mua alko hirveesti ärsyttää kun kaikki mitä kirjotin oli ihan hirveetä shaißee, joten kirjotin 4 kertaa uudestaan, eikä vieläkään oo hyvä :DDD mutta ihanaa, jos sait saanlaisen fiiliksen kun mulla on XDD Usko pois, aion hullutella koko tän viimeisen kuukauden suomessa :DD FINLAND, BEWARE !

    VastaaPoista
  3. Mahtavaa Roosa! :) Mulla toi laskuri tarkoittaa sitä että " vielä kuukausi niin pääsen seuraa sun vuotta siellä!"

    VastaaPoista