2. maaliskuuta 2012

"Vaatteet pois ja leikki alkaa" ♥

Hej vaan kaikki !
minä olen roosa, olen kawaii
Viime postauksesta onkin aikaa jo 2 viikkoa ja kaikenlaista on taas ehtinyt tapahtua, joista tärkein on varmaan tässä:
Olen virallisesti suorittanut peruskoulun loppuun !
Tänään oli mun viimeinen päivä koulussa eli nyt on tiedossa vain lomailua, kavereiden kanssa hengailua, pakkaamista ja japanin opiskelua. Oli kiva kun luokanvalvoja, opo ja muita opettajia tuli ihan kädestä pitäen toivottamaan onnea matkaan ja tulevaisuuteen ! :) Muutama seiskaluokkalainen tuli myös toivottamaan hyvää matkaa sekä kun mun kaksi ihanaa kaveria tuli myös juosten mun luokse ja halasivat ;;---;; Mulla on maailman parhaat kaverit koskaan ! ! Heti kun pääsin ulos meidän koulun ovista, tyyliin kiljahdin ja nauroin itsekseni. Se fiilis olin niin ihana ja aurinko paistoi suoraan taivaalta.  Menen kyllä vielä käymään koululla tekemässä 2 koetta, lihaskuntotreenin ja täyttämässä rehtorilla muutaman paperin, jotka menee mun japaninkoulun rehtorille :--DD voi ei.. mulla on vielä teatteriakin, jonne mun on pakko mennä koska opettaja ei anna mun olla pois niistä esityksistä (yhyyyy). Muuten onkin vapaata :---DD Toinen suuriasia: eilen oli yhteishaku. Apua, oon niin paniikissa koska mua pelottaa että hyväksytäänkö mua TYK:iin vai ei ;_; Jotkut saattavat tietääkin, niin oon rakastunut TYK:iin koko sydämestäni, ja se olis aika kova isku jos en pääse sinne.. toisena vaihtoehtona on klasu ja sitten kolmantena norssi. Mutta noista ei tartte murehtia kuin vasta kesäkuussa, jolloin tulee tieto hyväksymisestä.. yaiks.

Mun pitäisi saada kohta mun passi sekä viisumi takaisin ! Wohoo, YFU:n tädit käy hakemassa viisumin mun puolesta, koska asun nykyään niin kaukana että helsinkiin ei ihan heti lähetäkkään :(( Koko ajan pelotti kun täytin sitä viisumi hakemusta, että jokin menee väärin ja en saa viisumia ja jään suomeen. Huh, onneksi toi papereitten täyttely on kohta ohi. Ensiviikon aikana täytyy tehdä muuttoilmoitus kelaan ja rekisteritiedote suomen suurlähetystölle.

Tuossa muutama postaus sitten mietin että tuunko nukkumaan vuoden futonilla vai en. Sain vastauksen mun siskolta ja vastaus oli: en nuku ! Tässä on mun huoneesta kuva ja sänkyhän mulla on, Jee ! Ja tiedättekö mikä mun huoneessa on ? - ilmastointilaite, エアコン  eli eakon ! Oon niin taivaassa, koska japanin kesät on ihan hirveen kuumia ja kosteita että eakon on ihan taivaanlahja. Sain oman huoneen niinkuin toivoinkin, yesh !

17 päivää on enään jäljellä suomessa ja pitäs käydä ostamassa vielä loput tuliaiset perheelle !
Jos oon ahkera niin teen niistä oman postauksen.. jos oon ahkera :DD Läksiäiset pidetään ensiviikolla mun kaverinmökillä, jossa sitten 7 hengen porukalla vietetään 2 päivää. Oon keksinyt sinne jo ruokakoodin ja pukukoodin sekä ihan hirveen paljon tekemistä mm. lauletaan karaokea all day all night  odotan innolla ! Huomenna onkin lähtö mummon luo kittilään, jossa sitten ollaankin tiistaihin asti. Käyn vielä laskettelemassa levillä ( levi on paras♥) ja sanomassa mummille heipat ! Tässähän tää aika menee..

Joten seuraavaan postaukseen
Roosa

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti