26. maaliskuuta 2012

alive

hei täältä japanin maalta. ei tule kuvia koska oon hostien koneella mutta koitan saada jotenkin netin omalle koneelle tässä joskus. käytiin tänään koululla ja ihan mukavalta vaikuttaa,ei siinä. opettajat käski mun leikata hiukset saman mittaisiksi, en kyllä leikkaa ja mustaksi pitäisi myös värjätä en kyllä värjää.  kaikki ei ole mennyt hyvin täällä puolen, mutta en viitti kertoa niitä täällä tietyistä syistä.
sanotaan näin että osaan arvostaa suomea jo nyt ja että rakastan mun omaa perhettä ja varsinkin sisaruksia. jouni joonas terhi ja simppa ootte parhaita koskaan ja rakastan teitä.

en tiiä milloin pääsen seuraavan kerran koneelle, joten siihen asti moikka kaikki !

9 kommenttia:

  1. minkä väriset hiukset sulla sit nyt on? ja miks ihmeessä mustaks O:

    VastaaPoista
  2. Kuulostaapa harmilliselta, että sun täytyisi koulun takia värjätä hiukset ja leikkauttaa samanpituisiksi :( Toivottavasti saat jotenkin sumplittua siellä kaiken kuntoon, ettet joutuis tekeen yhtään mitään, mistä et tykkäis! Tsemppiä sulle sinne toiselle puolelle maapalloa, kaikki kyllä järjestyy - niinhän sitä sanotaan! :) ♥

    VastaaPoista
  3. Pääsit elävänä sinne asti! : D miten sun lento meni? Toivottavasti kaikki menee hyvin. : ) Kyl sä pärjäät, mä tiedän sen! : )) HalejA!! :--))))

    -Mari :))

    VastaaPoista
  4. totta kai sä kerrot täällä? ei noin voi tehä ._.

    VastaaPoista
  5. Tsemppii chichi ~ ♥ Remember, I'm here for you (:

    VastaaPoista
  6. anon: mun hiukset on oikeelta väriltään ruskeat. Varmaan mustaksi koska se on kuitenkin japanilaisten oma hiusväri.. no mutta en oo kuitenkaan värjäämässä :)

    Venla: en ole ! sekakoulussa ollaan :)

    Emmi-stina: niinpä, mutta oon jo kertonut etten oo tekemässä kumpaakaan ! :) toivotaan parasta !

    MARI: joo elävänä ollaan :DD lento meni hyvin, ruokakin oli hyvää ja kaadoin vedet päälleni, lol :)) haleja ja pusuja sinnekkin ! ootte tärkeitä¨ja rakastan teitä ♥

    anon: en voi kertoa , koska mä olen täällä järjestön kautta ja kaikki mitä mä kirjoitan saadaan ennemmin tai aiemmin selville. kuten kuka tahansa vaihtari, en kerro tänne blogiin.

    tomomi: jassu, mä oikeesti tartten teidän apua.. olet ihana. mun on pakko päästä avautumaan... love you♥

    VastaaPoista
  7. Voitko kertoa ees pääpiirteittän, et mihin se liittyy? :c Ei kai se oo kiellettyy..

    VastaaPoista
  8. Ohoh. o__o'

    Toivottavasti ny sinun ei kuitenkaan tarvi tulla takasten sieltä. .___.'

    Onnea sinulle sinne ja pärjäile ja kaikkea! ♥

    VastaaPoista