17. maaliskuuta 2012

everyplace is Home

Se on menoa nyt. 
Tänään oli mun viimeinen päivä kotona.
Päivä tuli vietettyä kavereiden kanssa ja kävin hyvästelemässä mun hyvän ystävän kaupalla.
Huomenna klo 15:00 lähtee lentokone kohti Helsinkiä.
Ja maanantaina, no, on aika sanoa moikka suomenmaalle.

Kaverit tulee huomenna saattaan mua kentälle, joten odotettavissa saattaa olla ehkä kyyneliä.. ehkä.
Oon pakannut nyt suurimman osan, mutta käsimatkatavarat on viellä kaikkialla mun huoneessa. Luulenpas vähän että se tapahtuu nyt yöllä tai viimeistään aamulla enemmän tai vähemmän paniikissa. Tää kaikki alkaa tuntua niin todelliselta ! Mä olen kohta siellä maassa, mistä mä oon unelmoinut niin kauan ja aloitan siellä aivan uuden elämän, paikassa jossa en tunne ketään, enkä osaa kieltäkään mitenkään täydellisesti. Mutta mä olen niin valmis kuin olla ja voin ! 
Odotan sitä hetkeä, kun me JPN vaihtarit ollaan taas kasassa ( ja näen mun poikani taas, kiian ja jassun ) ja panikoidaan/riemuitaan yhdessä siellä ja ollaan kaikki menossa kokemaan jotakin niin ainutlaatuista ja mahtavaa, ettei sitä voi sanoin kuvailla. Tokyossa ollaankin 5 päivää orientaatio leirillä, jonne tulee kaikkien muittenkin maitten JPN vaihtarit, että meitä kai tulee oleen aika paljon siellä C:
Meidän aikataulu tulee oleen seuraavaanlainen kun ollaan laskeuduttu Japanin kamaralle:

 1st DAY Rekisteröityminen ja check in
 2nd - 4th DAY Japanilaiseen yhteiskuntaan sekä koti- ja kouluelämään perehtymistä, Japanin kielen oppitunteja + miten sopeutua hosti-perheeseesi jne.  
 5th DAY Check-out ja perheen tapaaminen! (= tod.näköisesti shinkansenilla sitten kohti Nagoyaa, jossa perhe on vastassa!)
Meidän orientaatio pidetään Tokyossa sellaisessa paikassa nimeltä National Olympics Memorial Youth Center :DD jännittää, mutta vain hyvällä tavalla ♥  Saa nähdä miten siellä menee nuo yöpymiset, että päässäänkö me suomalaiset yhteen huoneeseen vai onko 2 hengen huoneita vai mitä :(( No se nähdään siellä itse sitten~ Mutta nyt olisi varmaan hyvä hetki lopettaa tämä postaus, koska atm ei tuu mitään järkevää sanottavaa.. tuntuu että tuun valvoon tän sekä seuraavan yön, koska mua jännittää niin paljon !

roosan rahat, jotka ovat niiiiin kauniita
Seuraava postaus tuleekin sitten japanista, jossa jatkan armotonta näppäimistön hakkaamista.
So stay tune !!  JAPAN, I'M COMING
: Roosa 

++ katsokaa kuka sai kuin saikin lipun SHINeen Nagoyan konserttiin ! :--)  yrittäminen ja unelmaan uskominen palkittiin, koska ilman niitä tää lippu ei olis nyt mulla.

12 kommenttia:

  1. OMG mua iha alkaa jännittää sun puolesta ;D
    Onnee kovasti vaihtovuotta varten ja vietähä hyvät vikat päivät Suomessa. :))

    VastaaPoista
  2. ISI EN TIEDÄ EN KÄSITÄ ME LÄHDETÄÄN HUOMENNA.

    ...tässä minä ja järkevät kommenttini.

    VastaaPoista
  3. Venla : Ihanaa :DD <3 Kiitos paljon ja niin aionkin tehdä !
    ps. en ole ihan 100% varma, mutta saatan tietää sen toiseen koreaan hyväksytyn :)

    Kiia: MINUN POIKANI, HUOMENNA NÄHDÄÄN RAKAS !!
    OMG JA tämä oli järkevä kommentti :DD <3

    VastaaPoista
  4. Kylläpä aika rientää nopeesti. Voin vaan kuvitella, että mitkä fiilikset sulla on tällä hetkellä! Ihan hirmusesti onnea matkaan ja upeeta vuotta ja kaikkee. Muista kertoilla tänne, että miten sulla menee siellä! :---)

    VastaaPoista
  5. Voi Roosa! :-) Huomenna on lähtö, hyvää matkaa!
    Muistan kun löysin tän blogin, ja mietin että vielä vuosi niin lähdet, ja nyt se päivä on tosiaan käsillä.
    Toivottavasti sulla ei menis aika liian nopeasti Japanissa, että voisit nauttia kunnolla :)

    VastaaPoista
  6. voi vitsi! minä taas täällä, kommentoin joskus aikasemmin. pakko tulla taas sanomaan että oikee kylmät väreet tuli ku luin tuota tekstiä, ehkä jotenkin osaan eläytyä sun rooliin tai jotaki. oon kauheen ilonen sun puolestas ja innolla ootan seuraavaa postausta sieltä Japanista. oikeeen hyvää matkaa! :3

    VastaaPoista
  7. Ei vitsi ku mua jännittää ihan sun puolesta!!!!:)mut pidä loistava vuosi siellä Japanissa!!!:))))

    VastaaPoista
  8. Ai ehkä odotettavissa kyyneleitä lentokentällä? Ehkä? Mie aloin kirjaimellisesti parkua tälle merkinnälle, vaikkei me siun kanssa olla edes paljoa puhuttu tai mitään. Nyt vasta rupesin seuraamaankin blogiasi. En yhtään viiveellä tehnyt sitä.

    Mutta siis niin, pidä oikeasti ihan superhauskaa siellä. Ei luulisi olevan vaikeaakaan, kun on tästä maasta kyse. Ota tosi paljon kuvia! Toivotan siulle tapahtumarikasta ja onnellista vaihtovuotta. ♥

    VastaaPoista
  9. oon onnelline sun puolesta:) ootan innolla että pääsen lukee sun posteja japanista:)

    VastaaPoista
  10. Pidä hei tosi hauska vaihtarivuosi ja ota siitä kaikki mahdollinen irti, vaikka kynsin ja hampain! Ja muista päivitellä blogia sit säännöllisesti, joohan? :3

    VastaaPoista
  11. Oihvoih, kommentoin jo Facessa mutta ihan varalta kirjottelen vielä tännekin että ONNEA MATKAAN!! :) Näyttis ei tule olemaan enää samanlaista kun SINÄ et ole mukana :/
    Muistakin sitten kirjoitella ahkerasti ja yksityiskohtia säästelemättä! ;) Ja sitten jossain vaiheessa muistat kans lähettää meille sun postiosoitteen että saadaan lähetettyä se Ramppi-paita. :) (Ja nyt minä lopetan tämän hymiöiden tuhlaamisen ja muun turhan jaarittelun...)
    Live, love and enjoy, make it a year you'll never forget <3

    - Miina <3

    VastaaPoista
  12. Hitsi, kommaan myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Noniin, siis: Roosa! Sinä upea ja valloittava persoona, nauti olostasi siellä maailman toisella puolella ja pidä itsestäs huoli. :) Ja tosiaan postiosoitetta vain tulemaan heti, kun mahdollista!

    -Jayy

    VastaaPoista