10. maaliskuuta 2012

Friends never say goodbye, not even now

Olen täällä taas, wooohooo !
As you can see, selvisin Kittilän matkasta ehjin nahoin ! Mummin luona tuli syötyä tosi hyvin, liikuttua ja lasketeltua. Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla, koska se oli niin ihanaa olla taas laskettelemassa 6 vuoden tauon jälkeen ! ;;----;; Tuntui etten olis koskaan edes lopettanut laskettelua, taidot oli vielä tallella ja en kaatuillut yhtään. Voi voi voi, haluan uudestaan !
Ja just Levillä, siellä missä mä vietin lapsuuteni pääsiäiset. Niin nostalgista että huhhuh~ mummin kanssa piti sanoa jo moikat vimeisenä iltana, koska meillä oli niin varhainen lähtö seuraavana aamuna ja mummi nukkuu tosi pitkään. Mummi hieman herkistyi siinä ja itselleni tuli hieman huono omatunto, koska musta tuntuu hirveeltä saada ihmisiä itkemään mun takia :(( Mutta se on vain vuosi, ja sekin menee nopeesti !

Mutta tämän postauksen pääasia on 2 päivää sitten pidetyt läksiäiset ja kavereiden hyvästeleminen.
Mä en voi vieläkään uskoa että mun lähtöön on enään 9 päivää. 9 päivää jäljellä täällä, apua.
Mun läksiäiset pidettiin mun kaverin mökillä, jossa vietettiin 7 ihmisen voimin yö ! Voin sanoa että nämä oli kyllä hyvin, hyvin erikoiset läksiäiset koskaan ! mm: syötiin mässyä, pelattiin totuutta ja tehtävää, käytiin yöllä pulkkamäessä ( se oli parasta koskaan !)  ja meillä kävi klo 2 yöllä eksynyt kännissä oleva mies, jota sitten autettiin kun oltiin hyviä ihmisiä. Satiin mahtavia sisäpiiri vitsejä ton tyypin takia, naurettiin niille sitten koko loppu yö~ vieläkin naurattaa !


Huomasin taas kuinka ihania ystäviä olen saanutkaan! Mun kaverit yllätti mut aivan täysin kun he olivat tehnyt mulle kävyn näköisen kakun (käpy koska sisäpiiri vitsit..) mikä oli toooosi hyvää ja sain mun kavereilta parhaat läksiäislahjat koskaan ;;---;;  Heti kun näin tän, olin niin liikuttunut ettei mitään rajaa.
He olivat aloittaneet tekeen tota jo kesällä ! Aatelkaa, kesällä jolloin oli vielä yli puoli vuotta lähtöön.


Tää lähtee niin Japaniin mukaan, oli mikä oli. Sain myös pienen kuvan ja avaimenperän, jotka on jo matkalaukussa odottamassa lähtöä ! Itse olin tehnyt kavereille videon meistä ja voin myöntää että se olin minä ensimmäisenä itkemässä. Videon jälkeen olikin ryhmähalien aika :___DD ja ne kesti..kesti ja kesti.

Haluaisin vaan ottaa kaikki mun rakkaat mussukat mukaan Japaniin kokemaan kaiken ! Tiedän että me tullaan aina olemaan parhaat ystävät ja tiedän, että he odottavat mua tän vuoden.  Vaikka mikään ei tule olemaan entisellään kun palaan japanista, koska mun kavereita lähtee muualle lukioon ja jotkut jää tänne.  Haluan kuitenkin uskoa siihen, että meillä on vielä monia päiviä edessä jolloin me ollaan taas yhdessä, heittämässä läppää ja nauramassa sydämemme kyllyydestä.  Niin kuin ennen vanhaan, eiks yeah ?

Mulla on vielä 8 päivää aikaa viettää kavereiden kanssa hullutellen, joten aion nyt kaiken irtin heista ja ajastani. Oletteko valmiit, kaverit ?

Tämä biisi on omistettu kaikille mun ystäville. Biisi kertoo kaiken.


" You make me smile like the sun, fall out of bed
Sing like bird, dizzy in my head
Spin like a record, crazy on a Sunday night

You make me dance like a fool, forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Oh, you make me smile "



6 kommenttia:

  1. Ää, voin vaan kuvitella mitä itkua se mullakin tulee sitten olemaan kun kavereita "hyvästelen". Mut toisaalta kun tietää kuitenkin, että ei ne ystävät täältä minnekään vuodessa katoa, niin se helpottaa. :--)
    Mut oi vitsi, 9 päivää enää? Wow, mahtaa olla aika jännittyneet ja uskomattomat fiilikset?

    VastaaPoista
  2. NWWO: olisipa mullakin noin että kukaan ei häivy mihinkään ! :(( mutta tää on tosiaan viimeinen vuosi jolloin mä me ollaan kavereiden kanssa yhdessä.. no, itsekkin oon häipymässä takaisin kotiseudulle että heh heh! En pysty edes kuvitteleen mitä se tulee oleen kun kaverit tulee saattaan mua lentokentälle ;__;
    KORJAAN, 7 PÄIVÄÄ JA FIILIKSET ON IHAN OUDOT MUTTA INNOISSANI OLEN ! APUA !!!

    VastaaPoista
  3. ROOOSAAA! Nyt se 7 päivää (oikeestaan 6!!) päivää näyttää siinä mittarissa!
    Mun oli ihan pakko tulla koneelle ja käydä kattomassa ootko postannu tänne jtn lisää. Luulin jo että olit lähteny xD Ku en muistanu sitä päivää enää. Mut anyway SOOO COOOOOL!

    VastaaPoista
  4. Joona: JOOOONAAAAA ! apua, mulla alkaa paniikki tulla, koska mun aika köy vähiin täällä suomenmaalla.. yaiks, se on menoa kohta !:--) THIIIS IIIISSS SOOO FREAAAKINGG AWEEESOMEEE AND CRAZY !!

    VastaaPoista
  5. ÄÄKS! Nyt on enää 4 päivää! Muistakin sitten aina sillontällöin kertoo mitäkaikkee kivaa siellä on tapahtunu! :) Äääh en vaan voi käsittää että oot siellä oikeesti sen vuoden ympäri. Siinä ehtii oikeesti kotiutuu sinne tosi hyvin, ja todellaki voit sanoo et oot asunu Japanissa... OMG.

    - Joona (sori säädän tän nimimerkin kaa ku en koskaa muista tota googletilin salasanaa) XD

    VastaaPoista
  6. PS. sul on tosi ihanat kaverit! x) toi... toi sydän on niin kiva '__' !

    VastaaPoista