17. huhtikuuta 2012

NAGOYA CITY hengausta

eli viime viikonloppuna sunnuntaina,  minä ja rakas palleroni Mira valtasimme Nagoyan ! :---) 
Meidän piti tavata klo 10:30 Nagoyan asemalla, mutta Mira nukkui hieman pommiin ja hostit tuli ahdistelemaan mua, niin tavattiin vasta 11 aikaan ! Lähdettiin sitten yhdessä seikkaileen ja etsimään meidän määränpäätä eli Sakaeta. olin oikeesti aika hämmentynyt kun mä näin niin paljon länsimaalaisia ja ainakun näin jonkun länkkärin olin vaan että omg ulkomaalainen! oon unohtanut että oon itekkin..
Käveltiin sinne tänne ja löydettiin kaikkea jännää, mm: pallonmuotoinen museo ja iso raketti !
the raketti, oli iso ja suuri ja pitkä
mulla tosiaan tuli kameran muistikorttiin jotakin häikkää, niin jouduttiin myös etsimään joku kamera kauppa ja ostaan uuden :((  Mutta löydettiin sitten Oasis 21, jossa sitten päädyttiin jotenkin ihmeellisesti tänne mestaan..
ja me tosiaan tilattiin...
...tälläinen suurin mahdollinen mitä sai. hei, antakaa nyt vaihtarit nauttii ! >:(
Mira on niin söpö tui tui !
Tohon sai ottaa 4 erimakua ja syötiin se kahteen pekkaan :--DD Miralla alkoi lopussa jo tehdä tiukkaa, niin söin sitten loppuun ! Ton jälkeen lähdettiin käymään muutamassa kaupassa, jo tietenkin ostin molemmista jotain. Niitten jälkeen lähdettiin etsiin PARCO:a, muita shoppailupaikkoja, karaokea sekä purikuraa. HMV löydettiin ja siellä menetin tosiaan 50 euroa... oltiin molemmat ihania kun painostettiin toisiamme ostamaan ! :DD   Päädyttiin jonnekkin Osun ostoskaduille, jossa sitten seikkailtiin ja yritettiin etsiä epätoivoisesti purikuraa ja karaokea. Purikura löydettiin ja ei jeesus, siellä oli kuuma. Ja mä feilasin omalta osaltani ne purikurat koska katsoin aina vääräänpaikkaan..ehkä mä vielä joskus opin.  Meillä oli myös nälkä, niin mentiin etsiin jotakin ruokapaikkaa ja päädyttiin sellaiseen japanilaiseen paikkaa, jossa tilattiin molemmat tempura udonit.
tää oli ihan törkeen hyvää, tahdon lisää !
Vedettiin udonit naamaan ja lähdettiin ettiin karaokea. Mutta koska Miralla on pohjaton vatsa, mentiin syömään vielä crepet ja mamma mia, ne on niin hyviä ;_; Ite otin Ichigo Tiramisu, eli mansikka tiramisu crepen ja pakko sanoa, että voittaa mennen tullen pariisin crepet.
nomnomnom, oli hyvää <3
Varmaan just rolling in the deep menossa :DD
Ton jälkeen me jatkettiin karaoken etsimistä ja löydettiin yksi karaokea mesta, jonne sitten mentiin laulaan tunniksi. Miran mielestä se oli hämärännäköinen, mutta koska ei löydetty muuta niin sinen mentiin. Laulettiin ABBAa, Avril Lavignea, Adelea, David Guettaa ja Rihannaa :---DD Olisin laulanut Miyavii, mutta siellä ei ollut kuin 1 kappale ja mä en osannut sitä.. :__(  Siellä sai juoda niin paljon kuin halusi, mutta lol ei juotu kuin 1 juomat.  Karaoken jälkeen lähdettiin tallustamaan kohti Nagoyan asemaa, koska oli jo pimeä ja mun hostmom oli alkanut jo soitteleen mun perään...... mutta Nagoya oli ihan semihienon näkönen just pimeällä ja molemmat huomattiin sitten matkan varrella monet karaoke paikat.. meidän olisi pitänyt katsoa ylös :---DD No, ensikerralla tiedetään ainakin sit ! Asemalla sitten sanottiin moikat ja lähdettiin erisuuntiin. Päivä oli aivan mahtava ja todellakin otetaan uusiksi jossakin vaiheessa ! Me tullaan ihan sika hyvin juttuun keskenään Miran kanssa ja ei ollut mitenkään awkward hiljaisuuksia :---DD Ja muutenkin Mira on ihana tui tui. Kotiin päästiin turvallisesti, mutta yksi nimeltä mainitsematon henkilö osasi pilata tämänkin illan täysin... ei siitä sen enempää, vaan käydään ostosten kimppuun !
nää on mun elämäni kengät <3 Oasis 21 ja nää oli alennuksessa, about 40 euroa!
mira osti erikuvioilla, muuten ollaan samiksii! 

nää on täydelliset <3___<3 

SYYTTÄKÄÄ MIRAA ! se löysi k-pop kaupan ja päästi mut sinne ! :((
tää oli löytö ! SHINeen keikalle just tarvitsen tälläisen, so i'm ready !
en edes halua tietää paljonko mä tuhlasin rahaa tuolla ja paljonko mä lihoin :D:DD (sori iskä, oon hirvee lapsi...)  mutta hei, me käveltiin ihan törkeen paljon ja mun jalat huusi hallelujaa kun pääsin junassa istuun. Huh, tulipas pitkä postaus. Nostan hattua jokaiselle joka jaksoi lukea tän ! 


nyt täytyy mennä tekeen kumoneita, jotka saapuivat juuri postissa !  やだ~ :(( 
またね~

9 kommenttia:

  1. Voin kuvitella miten vaikeeta on, jos jonkun host--perheen jäsenen kanssa ei tuu toimeen.. varmaan ihan kauheeta. D: Varsinkin jos oikeesti yrittää ja on kohtelias ja niin edelleen.. mutta hei, älä anna niiden masentaa sua vaan pidä sika hauskaa siellä Japanissa, taatusti monen toteutumaton unelma! :D Viimeistään jos/kun perhe vaihtuu, niin taatusti kaikki on paremmin. Ainakin toivon niin!

    Ostokset on tosi kivoja, ah rakastan noita kenkiä 8D Samoin housuja~ Onks ne housut samasta kaupasta kun kengät? Jos ei oo niin voiks kertoo että mistä? ^^
    Ja btw, minkä kokosia kenkiä sun pitää Japanista ostaa? (ah tunnen itteni jälleen niin creepyks joten anteeks...)

    + Baskin Robbins on ihan paras!!

    t. sama anonyymi joka odottaa aina että postaat ja kuulostaa aina tosi creepyltä XD

    VastaaPoista
  2. Oi nuo ruuat on niin herkullisen näköisiä <3 ja noi ostokset on ihanii ei vitsi, mäkin haluun k-pop tavaraa! :D
    Saanko kysyy muuten, paljonko se tunnin karaoke maksaa? :)

    Ja voi harmi toi hostperhe juttu :/ onko sujunut yhtään paremmin? harmittaa sun puolesta.. :(

    VastaaPoista
  3. jumalauta opettelet tekemään jotenki noita creppejä, oon aina kuolannu niitä mangoissa ja ne näyttää vielä paremmalta tuossa sun kuvassa <3____<3 be a good woman and go to the kitchen make me some creppes
    btw menit ostaan just noita haaremipantsuja/lökäpöksyjä joita oon kuolannu netistä
    ja noi kengät ja oasis on <3
    ihanaa että sulla oli hauskaa <3, haistata sille hostakalle kakka >8U

    t. Antta

    VastaaPoista
  4. ROOOOOSAAAAAA~!!!
    Kai sieltä kpop kaupasta tarttui jotain mullekin?! >:[ No ei se haittaa vaikka ei tarttunutkaan, mutta noita creppejä saat kyllä opetella tekemään... Ja noi vaatteet kelpais mullekin :3

    <3 Jemppa

    VastaaPoista
  5. Mukava lukea että shoppailureissu meni kivasti ja löysit kaikkea kivaa :) Kerros mitä tossa ekassa ruoka-annoksessa oli? Entäs sit mitä sen crepsiin sisällä? Siis ihanan näköistä :) Oliko siellä kaupungissa muuten vilskettä ja vilinää? Mukava kuulla että olet viihtynyt koulussa ja saanut mukavia kavereita :)

    Haleja ja mukavia päiviä sinne jappaniin :)

    <3 Minna

    VastaaPoista
  6. Aaaa~
    Näitä on niin kiva lukea. Toivottavasti sulla menee sielä hyvin vaikka onkin jotain mutkia matkassa (:
    Ja sun koulu kuulostaa tosi kivalta! kateus.. :D

    t. minä joka ahdistelin sua japsirokissa joskus silloin aikoja sitten tyhmillä kysymyksilläni, anteeksi siitä~

    VastaaPoista
  7. kengät=<3<3<3<33 crepeistä olen samaa mieltä Jeminan ja Antan kaa :D ah tuo kaikki kuulostaa niin ihanalta (siis host-tyyppejä lukuun ottamatta...) piäs hauskaa ;)

    <3<3 iida

    VastaaPoista
  8. anon1: toivotaan niin ! ööö, molemmat on kyllä samasta kauppakeskuksesta, mutta erikaupoista !
    jos mistan oikeen, niin housut on honeys nimisestä kaupasta ja kengistä mulle ei oo edes tietoo :DD olin niin ekstaasista noista kengistä etten kattonut kaupan nimeä :DDD

    mä joudun ostaan japanin koossa 24.5 tai LL, kokosia kenkiä jotka vastaa suomen 39, joka on mun koko :))

    sarisu: tunnin karaoke maksoi jotain..1400 yeniä kai :DD en muista APUA !
    voi kuule huonomaksi on mennyt koko ajan...

    Antta: way too difficult to learn :(( soriiii! oi sori antta, send me some money and i will go to buy those pants ! oota vaan kun pääsen uudestaan nagoyaan, niin on taas hauskaa enemmän ! :DD ...voikun voisin...

    jemppa: ei nyt tarttunut, mutta oota vaan kun pääsen uudestaan sinne... :DD katjan pakettiin tulee sullekkin kamaa, just wait <3 MUTTA NOITTEN CREPEJEN TEKEMINEN ON IHAN SIKA VAIKEETA JAJA niin :(( voin ottaa teille kuvia niistä <3

    Minna: Moi minna <3 ekassa ruoka annoksessa oli friteerattu jättikatkarapu aka tempura ja sitten oli udoneita eli paksuja nuudeleita ! Crepen sisällä oli mansikoita, tiramisun pala ja kermavaahtoa, ihan törkeen hyviä molemmat <3 NAMS ! Nagpyassa oli aivan mahtavaa ja vilsekttä että vilinää riitti koko ajan ! sitä samaa sinne suomeenkin ! <3

    Anon2: oi kiitos :DD mun koulu on ihana <3 AAAA, kuka sinä olet kun en muista enään HALUAN TIETÄÄ !!

    Iida: iida minuh kultarakkaani <3 kiitos kiitos, crepeseistä voin ottaa kuvia, jos haluatte :DD on mulla siis täällä ihanaakin, mutta tän perheen kaa on käynyt se kaikista paskin säkä..

    VastaaPoista
  9. http://www.youtube.com/watch?v=VkelISJVTgQ

    VastaaPoista