14. huhtikuuta 2012

pitkä on postaus ekasta kouluviikosta

Ensimmäinen kouluviikko on takana,  ja mun on vaan pakko hehkuttaa sitä, koska mä rakastan mun koulua. Koulussa on vaan niin ihanaa olla, ihmiset on ihania siellä sekä opettajat on niin ihanan rentoja sekä ne heittää läppää aina tunneilla oppilaitten kanssa  

10.04.2012
Koulussa tapahtui kaikkea jännää. Me jouduttiin kirjoittaa tuntien alussa aina sellaisia lappuja, joissa kysytään sun nimeäs, lempinimeä ikää, mistä ruuasta tykkäät/vihaat,  mitä kouluainetta rakastat/vihaat etc. Ite kirjoitin läpällä mun lempinimeksi Rosita, koska suomessa mun kaverit kutsuu mua silloin tällöin tolla nimellä ja se sopi siihen niin täydellisesti ! Sen kerrottuani, mun luokkalaiset vaan alkoi nauramaan ja luokan toiselta puolen mun luokanpojat alkoi huutaan "ROSITAAAA!" ihan täysiä, mä nauroin ja muut myös nauroi ja :DD oli ihan parasta ja jotenkin mun luokkalaisille mun nimi on ihan hirveen hauska asia.. en tiiä sitten. Ja huomasin että opettajat kutsuu muita oppilaita sukunimeltä, kun mua taas kutsutaan aina hennolla äänellä roosa-chaniksi ja jotenkin mun mieli vaan sulaa tolle nimelle ja varsinkin päätteelle.
Koulu loppui klo 13:30, koska koululaisilla oli terveystarkastus ja en ite osallistu siihen. Lähdin sitten kotiin ja vaihdoin vaan koulupuvun pois ja lähdin kävellen taketoyoon ostaan meron pania. Sain viimeisen kappaleen sitä ja mussutin sitä ihan onneissani koko kotimatkan ´w` 

kotiasema eli fuki eki ! toi täyttyy joka aamu mun koululaisista 
11.04.2012
Koulussa ei tapahtunut mitään suurempaa. Paitsi mä tiesin että täällä mun koulussa/yliopistossa työskentelee yksi ulkomaalainen, opettaa englantia. Niin juuri englannin puhumistunnilla menin sinne luokkaan, niin ei vitsit hän oli siellä ! Olin niin iloinen, koska ihminen joka ymmärtää mua ja minä häntä. Hänen nimensä on Ian ja hän tulee Austraaliasta ! Asuu Handassa (15 min mun paikasta!) ja se aussiaksentti oli jotakin niin täydellistä, että tulin niin hyvälle mielelle siitä ! Se vaan heitti läppää siellä koko ajan ja tunnista teki myös mielenkiintoisen, koska stitch oli/on samalla tunnilla ja sen englanti on jotakin niin hellyttävää että koin pienen fanityttökohtauksen ;___; mutta se oli niin ihanaa ja mä sitten vedin aika rennosti kaiken siinä ja Ian oli että joo tää on sulle sitten tosi helppoo ! Ja tunnin loputtua Ian vielä sano etä jos sulla on joskus jotakin mistä haluun puhua, niin voit tulla aina mun luokse ! ;__; olin niin liikuttunut ja onnellinen siitä. Koulun loputtua sitten vaihdoin meeruosoitteita mun luokkalaisten kaa ja olin menossa tutustuun engeki bukatsuun eli teatteri klubiin. 2 klubin jäsentä tuli hakeen mua ja he ovat siis nykyään mun parhaita kavereita täällä :---)) Moeko ja Shashin on ihan parhaita ja kun nää harkat pidetään meidän koulunsalissa lavalla. Heti kun pääsin sinne, niin yksi sempai tuli heti mun luokse vaan "Nice to meet you! My name..." ja ei hellanlettas, se on aivan ihana ! Yuuta-sempai on aivan ihana rakastan sitä ja se on kolmosella sekä ihan hirveen hyvännäköinen. Se vaan leikkii vähän väliä koulutyttöä ja huutaa pokkana kawaii ja ... se on ihku. Se klubi oli kuin kopio mun teatteriryhmästä suomessa näytön paikasta. Vaikka meille sanottiin tuolla orientaatio leirillä, että kannattaa käydä kattomassa kaikki klubit, mutta mä tiesin tolla sekunnilla, että mä jään tähän klubiin ♥ 

13.04.2012


mun koulu on ihana <3 rakastan
Koska torstaina ei tapahtunut mitään erikoista, niin siirry suosiolla perjantaihin, joka on ollut tähän asti paras päivä koskaan!
 Aamulla mua vaan vihastutti ja ärsytti kaikki mahdollinen koska tää hostäiti oli alkanut heti aamusta valittaan mulle ja avauduin Kiialle meeruissa ja mä en edes halunnut mennä kouluun kun tuntu että olisin räjähtänyt just sillä sekunilla. Kaikki meni koulussa tosi nopeeta, koulu loppui jo 12 aikaan, koska meillä oli joku mochien tekemis juttu koulussa ja en halunnut edes jäädä klubiin, mutta sitten Moeko ja Shasin tuli kädestä pitäen viemään mua sinne ja syötiin siellä obentot yhdessä ja vaihdettiin urheilupuvut äkkiä päälle (me pidetään niitä meidän harjoitteluasuina!) ja mentiin pelaan sulkapalloo ! Oltiin vaan me kakkoset ja sempait siellä ja ei, oli ihanaa ! Mun mieliala parani heti kun pääsin sinne ihanien ihmisten luo. Ja mun ilokseni, Yuuta-sempai ilmestyi myös sinne ja se vaan alkoi heittää läppää taas. Pelattiin varmaan 2 tuntii, kunnes mä menin penkille istuun, laitoin viestii Kiialle ja sitten Yuuta-sempai tuli mun viereen istuun ja alettiin jutteleen kaikesta ja tää jätkä on vaan oikeesti niin ihku, etten kestä ja sillä oli vielä pinkkikännykkä, jossa oli kännykkäkoruna muumipeikko ;____; tui tui tui, otan tän jätkän mukaan suomeen! Sitten siirryttiin puhuun muille ja annoin kaikille salmiakkia.... ei vitsit, ne ilmeet ! :---DD kaikki oli vaan järkyttyneitä siitä, mutta yksi ihana kakkonen Toshi, tykkäsi ja tehtiin high five! Juteltiin lisää bändeistä ja Shashin on tosiaan mun sielunsisko, tykätään molemmat j-rockista  ja sitten Yuuta-sempai alkoi flirtaileen Toshin kanssa ja se sitten iski mulle silmää ja mä vinkkasin takaisin ja ei luoja, naurettiin kaikki ja kaikki rakastaa mun naurua täällä ja aaaa ! Tuntu että se jää oli murrettu ja ton päivän harkat meni tosi hyvin ja mun japania kehuttiin.  Ja Yuuta-sempai kertoi mulle jotakin aika yllättävää tolloin ja olin niin liikuttunut kun mulle kerrottiin tollasta, koska se osoitti että muhun luotetaan täällä ;_____;  Olin niin onnellinen siitä ja mä voin vaan todeta että mun koulu on aika sateenkaari.. if you know what i mean.

tää limsa on tosi pahaa ! 

sakuroita lisää koulumatkalta !
Tänään tosiaan tapasin Saaran, joka asuu Handassa. Oli ihana päästä puhuun suomea, ja toinen ymmärsi täydellisesti mitä tarkoitin koska vaihtari ymmärtää vaihtaria on niin oikee sana tähän. Avauduttiin molemmat, juteltiin kaikkea maan ja taivaan väliltä, käytiin mäkkärissä syömässä, ostettiin lisää ruokaa syötäväksi ja käytiin purikurassa :---) NIISTÄ TULI TOSI HIENOT ja molemmat vaan dissattiin/rakastettiin taketoyoa. Saara tuli käymään sitten täällä mun luona ja juteltiin vähän lisää ! Saara rakastui mun tyynyyn ja lol, oli jotenkin ihanaa vaan vaikka Saara on -94 ja mä -96, mutta silti jotenkin oltiin henkisesti niin samalla tasolla, ettei mitään rajaa ! Mulla oli tosi hauskaa ja sain nauraa melkein koko ajan ja niin. Otetaan ehdottomasti uudestaan joku kerta ja silloin ollaan molemat opittu käyttään purikuraan paremmin ! :----)


Huomenna sitten Nagoyaan with my lovely pallero Mira  oon niin innoissani ettei mitään rajaa ja aaaaa, pääsen shoppaan, karaokeen ja purikuraan Miran kaa... saa nähdä mitä tästä oikeen tulee :--DD


seuraavaan kertaan kaikki,  おやすみなさいいいいい !

10 kommenttia:

  1. Mitä se Yuuta sano sulle? :D
    + voitko postata myös niitä purikuria? Ja ehkä joskus jotain videoo? :) Ois tosi kiva~

    t. Ootan aina että postaat. haha
    Kuulostanpa creepyltä :<

    VastaaPoista
  2. Ihanaa Roosa~<3 Minä oon täällä ihan innoissani sun puolesta! Näytähän sitten meillekin niitä sun kavereita :3

    <3 Jemppa

    VastaaPoista
  3. Anon1: En kerro, top secret ;)) voin todellakin postata purikuria, kunhan niitä alkaa tuleen lisää :DD mulla on jo pari videoo, mutta en oo vaan jaksanut ladata niitä tänne.. olen laiska :(
    EIH IHANA KUULLA ETTÄ OOTAT MUN POSTEJA ;;---;; se merkitsee mulle ihan tosi paljon jajaja ;_; <3

    Jemppa: IHANAA JEMINA <3 ihana kuulla rakas, näytän sitten kunhan aletaan hengata enemmän yhdessä koulun ulkopuolella niin sitten :DD (ja saatte avautumista tänään btw..skypeen :DDD)
    <3 Rosita

    Jenni: MAMMUTTI <3 jenni ihanaa, i lub u tui tui <3

    VastaaPoista
  4. me ysineloset ollaan kuule niin jälkeen jääneitä että me kyl helposti ysikuutosten kanssa ollaan samalla tasolla 8D
    MUTTA HIRVIÄ IKÄVÄ JA JA ALL THE FEELS ;;____;;
    hirrween haikia olo tulee ku luen tätä sun blogia, muistuu mieleen ku ite yläasteella haikailin japaniin vaihariksi menosta
    nyt on vanha pieru olo
    mutta älä välitä sun hostäidistäs, pidä vaan siel hauskaa, ja sä kuitenkin sait jo hyviä ystäviäki niin älä anna yhen eukon pilata koko juttua mm'kay?
    JA JOOO POSTAA PURIKURIA, NIITÄ ON AINA IHANA KATTELLA JA TODELLAKI TAHDON NÄHDÄ SUN 8DD <3
    mutta jaksele, mää rakattan tua <3 ;_____;

    <3 Antta

    VastaaPoista
  5. vähän tuo sun koulu vaikuttaa tosi kivalta:))
    ja kun luen samaan aikaan muitakin vaihatari blogeja niin pakko sanoo että sulla on tällä hetkel melkein paras!
    ja muihiin verrattuna sun koulu ja kaverit vaikutta tosi kivoilta että kannataa olla tyytyväinen:DD

    jatka samaan malliin tai jotain vastaavaa ja paljon kuvia kiitos;DD

    VastaaPoista
  6. huolestunu mamma kyselee olekko turvallisesti jo kotosalla, laita sähkäriä...

    VastaaPoista
  7. :DDD <3<3<3<3<33<333 :___) :---/ ;) :DD (tunteeni hymiöinä) inanaa että siellä on tollaisia ihmisiä, kuin nuo sun klubilaiset :)

    <3 Iida

    VastaaPoista
  8. Antta: VOI ANTTA RAKKAANI, MURMERLINI ! on ikävä ja asd, en malta odottaa kunnes nähdään taas ;_; because i lub you ja ollaan molemmat vanhoja pieruja <3 vaihdan hostperhettä todellakin, niin ei enään tartte nähdä tota akkaa. JA POSTAAN KUNHAN SAAN NIISTÄ HYVIÄ KUVIA !! mine rakattan sinuu, myös tu tui <3

    Anon1: Mun koulu on paras ikinä koskaan !
    oih, oikeesti ;_; kiitos ihan sika paljon, toi merkitsee mulle tosi paljon ja saa mut jatkaan bloggaamista entistä innokkaammin <3 mun koulu ja kaverit on ihania, i know ja oon enemmän kuin tyytyväinen tähän mun kouluun, koska mä rakastan mun koulua ! Ja jatkan todellakin, kiitos ihanasta kommentista ;_; <3

    Äiti: i'm okay, don't worry !

    Iida: MUN KLUBILAISET ON IHANIA, MUN PAKKO PÄÄSTÄ KERTOON SULLE KAIKKE JA YKSI TÄRKEE ASIA ! TUUT NIIN HÄMMENTYMÄÄN SIITÄ ! oi iida, ikävä sinua <3 love you~

    VastaaPoista
  9. jatka jo! oot mun lempi japsiblogi ja haluan vaan lukee sun porinoita lisää vaikka ei tapahtuiskaan yhtään mitään.

    VastaaPoista