9. huhtikuuta 2012

paniikki iskee junassa mutta koulu ♥

Eka oikea koulupäivä on takana ja voin sanoa että haluan takaisin kouluun ! Junassa aina kaikki on joko mun lukiolaisia tai sitten siitä viereisestä yliopistosta, että mulle aina iskee jonkinlainen paniikki koska oon tosiaan yksin, gaijin, koulupuvussa. yh.  Laitoin paniikissa viestiä Kiialle ja Saaralle, koska olin oikeesti niin valmis karkaamaan :DD Oon ihana, mutta kuka tahansa japani/korea vaihtari joka joutuu/joutui pukemaan koulupuvun, ymmärtää mua ! Mutta ei siinä mitään, kouluun päästiin ja olin enemmän tai vähemmän sekaisin, koska en tiennyt mihin luokkaan piti mennä, missä on mun luokkalaiset, mutta sitten pari mun luokkalaista tyttöä tuli vaan ottaan mua kädestä ja vei mut mun paikalle, joka sijaitsee ihan luokan perällä, jossa mun luokan pojat hengaa... käyhän se noinkin. Siellä sitten oli homeroom, sitten mentiin saliin jossa sitten esittäydyin koululle (meni aika jännästi) , jonka jälkeen me 2.luokkalaiset jouduttiin jäämään saliin jossa meille sitten joku opettaja selitti kaikkea (en ymmärtänyt paljoo mitään) ja kukaan ei tiedä mitä tuska on ennen kuin on istunut lattialla 2 tuntia ! ! Ihan oikeesti, mun jalat ja selkä huusi hallelujaa, kun pääsin käveleen. Meillä oli pieni tauko ton luennon jälkeen, jolloin mun luokse tultiin puhuun ja ne kysyi multa kaikkea

"Puhutaanko suomessa englantia ?"
"Mitä kieliä osaat?"
" Onko toi sun oikee hiustenväri ?" 
" Missä päin suomi sijaitsee ?"

Nää oli niin hämmentyneitä, kun sanoin että osaan puhua 5 erikieltä :DD Nää ei ymmäränyt että puhun Swedish, niin nyt nää luulee että puhun Spanish
 Ja ne sanoi että japanilaiset on tyhmii, kun ne osaa vain japanii, lol.
Meillä oli tänään myös luokkakuvaus.. mä jouduin meneen taakse seisoon poikien kanssa, koska oon niin pitkä kaikista muista :(( siis japanilaiset tytöt on ihan hirveen lyhyitä, oon tyyliin niitä aina sen 10 cm pitempi. Kuvauksen jälkeen mentiin takaisin luokkaan, saatiin kasa papereita, oppilaat palautti lomaläksyjä  (joita oli ihan törkeen paljon!!)  ja sen jälkeen koulu loppui. Multa kysyttiin olisinko halunnut jäädä kattoon ykkösten kanssa clubien esittelyä, mutta olisin joutunut odottaan 2 tuntii... no, lähdin kotiin sitten :DD Olin vaihtamassa mun kengät pois, kun nään mun luokkalaisen pojan, jonka lempinimi on Stitch niin se vaan huutaa että "see you, baibai !" ;__;   tykkään mun luokan pojista ihan hirveenä, ne on niin ihania, hulluja ja aaa :---D ja mun luokalla on yksi poikapariskunta, että mikäs siinä! En vielä tiiä niitten nimiä, mutta aina kun käännyn kattoon niitä niin niillä on tosi herkkää siinä ♥  tänään ne istui sylikkäin pulpetissa ja kuherteli siinä ilman mitään estoja, and roosa was like "... ;___;"
Whii,  jäin syömään obentoa yhteen leikkipuistoon koska oli nälkä ja ulkona oli niin ihana ilma  ! Siitä sitten kotiin ja vaihdoin koulupuvun pois ja lähdin seikkailemaan kohti taketoyoa. 

tän joen vartta kävelin koko 3km tänne taketoyolle
sakurat kauniisti kukassaan, tässä oon jo taketoyossa
mun piti ostaa meron pania, mutta se oli loppu ;_; niin ostin sitten kareepanin (leipää jonka sisällä karria) ja tälläisen leivoksen  ! oli ihan hirveen hyvää !!
kävelin sitten takaisin päin kämpille, ja ulkona oli ihan hemmetin kuuma ! oikeesti, mulla oli vaan t-paita ja harmaa jokapoika paita ja meinasi silti saada lämpöhalvauksen !! Ja kesällä tulee oleen kuumempi, en tiiä miten selviän..
Tiedossa ei oo kuin koulun käyntiä (yay !) ja lähden viikonloppuna Nagoyaan ! Seura ei ole vielä 100% varmaa, mutta kyllä mä yksinkin voin mennä :--DD vaikka mua pelottaakin hui kauheeta mutta olisi kiva että olisi joku jonka kanssa pystyisi avautumaan, puhumaan ja mennä purikuraan ja karaokeen etc etc. Mutta siitä sitten enemmän joskus ! Huomenna kouluun ja taas panikoimaan jee~

18 kommenttia:

  1. POIKAPARISKUNTA?? Oh dear god *---* Voin mielelläni tulla käymään sun koululla ja tapaamaan sun luokkalaisia ~ ♥ eiku--
    Mut pidä hauskaa koulussa ja saa paaaaaaaaaaaaaaaaaljon kavereita ♥

    VastaaPoista
  2. tomomi: Joo, poikapariskunta :DD molemmat on hyvännäköisiä ja yhdessä tosi söpöjä ! :DD ja stitch on paras lol ♥ tule vaan, tule mä hauun tulla kattoon sun fiinin koulusi :DD HEI TUUN KÄYMÄÄN SUN KOULUSSA KUN BIG BANG WOHOOO !? JOOKOSTA ;_; pidän hauskaa koulussa ja saan paljon kavereita (lol, ainakin stitchin !) :DD ja sinä myös~ poikani.♥

    VastaaPoista
  3. et kyllä yksin lähe sinne nagoihan, onko selevä!!!!

    VastaaPoista
  4. mitä kaikkia kieliä sitten osaat? osaatko niitä ihan oikeesti puhuakkin? o: siis sujuvasti.

    + kuinka pitkä oot kerta kaikki on sua niin paljon lyhyempiä? :D
    ainiii ja viel tost edellisest postauksesta että awwww toi sun koulupuku. se sopii sulle niin hyvin ;;_;; for real.

    VastaaPoista
  5. äiti: NYT TAI EI KOSKAAN, TÄÄ OLIS KUITENKIN TULLUT AIEMMIN TAI MYÖHEMMIN NIIN MINÄ MENEN !! >:((
    tartten suurkaupungin meininkiä ja uusia vaatteita !

    anonyymi: Osaan puhua sujuvasti suomea, ruotsia, englantia, saksaa ja nää laskee japanin siihen mukaan :DD niin, osaan japania sellain että nää ymmärtää mua täällä jne jne.
    Oon siis 166 cm pitkä ja mun luokan tytöistä pisin on 159 cm... eli oon pitkä. EIII, kauheeta oon ainut jonka mielestä toi koulupuku ei sovi mulle XDD mutta kiitos kuitenkin ! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. i am very scared if you lost there and i am here my love...please dont go

      Poista
    2. äiti rakas, mä seikkailin yksin junien kanssa jo tässä muutama viikko sitten. eksyin, mutta pääsin takaisin turvallisesti takaisin, koska osaan japania ja kysyin apua. EI MITÄÄN HÄTÄÄ! ja hei, sä päästit mut japaniin, mikä on 100000x pelottavampaa kuin eksyminen turisti ystävällisessä maassa. DON'T WORRY, I GO ! PÄÄSTÄ IRTI, LET ROOSA GO !!

      Poista
  6. sori mulla ei onnaa millaan ensi viikonloppu, kavin eilen (...no mut heratettii 10min ennen lahtoo ku noi lahti kattoo varmaa viidetta kertaa mun taallaolon aikana baseballia. ja oli vaan silleen saara saa meet shoppailee yksin) ja mennaan sunnuntaina EXILEn keikalle Nagoyaan, maksaa noille ihan rutosti ja oon aika reilu ku en oo viela ihan lammenny talle musiikille, aloin kuuntelee tanaan. voit avautua mulle joskus Taketoyossa eeh

    VastaaPoista
  7. Haha, tule toki käymään fiinissä koulussani kun Big Bang ~ Ja mä tuun jossain vaiheessa käymään ja sitten mennään sun koululle ja tapaan sun luokkalaisia ja aaa ~ :D♥

    VastaaPoista
  8. saara: aaa, ei se mitään ! :(( sun porukat sitten tykkää aika paljon baseballista, i see ! :oo MITÄ EXILEN KEIKALLE !? sä.oot.ihan.hemmetin.onnekas ! siis niitten keikkaliput on ihan hirveen kalliit ja mun koulun tytöt vaan valittaa kun ne ei pääse kattoon, että arvosta sitä :DD mä voin mennä sun puolesta, usko pois ! EXILE on ihan törkeen hyvä livenä !!
    lol, täytyy kattoon milloin oot taketoyoon tulossa ja kun akku on täynnä :DDD hehheh, ei enään 2 tunnin seikkailuja.

    tomomi: tulen tulen ja saat suojella mua niiltä tytöiltä okej ? :DD joo niin tehdään ja näytän sulle stitchin ja hmmmm, mun pariskunnan ja vaikka mitä :DDsekä mun teatteriryhmän :DD

    VastaaPoista
  9. Minna myös komppaa Äitiä,elä mene yksin sinne suurkaupunkiin. Pyydä joku mukaan joka tuntee paikkoja!! Mutta Roosa, oli aivan mahtava lukea kirjoitus koulustasi:) Saako siellä ottaa kuvia? Olisi mukava nähdä myös kuvia sieltä! Mukavaa kouluviikkoa sinulle täältä auringon ja lumen keskeltä :)

    VastaaPoista
  10. Toki suojelen sua tytöiltä :D Ne on oikein hyvin kesytettyjä, eikä hyökkää päälle ~ Hohoo, oikein olen innoissani jo tulossa luoksesi sinne, koska ikävä ja asd ;__;♥ Oh yeah, teatteri ! \../ sä saat sit nähä mun バスケットボールクラブn ;)

    VastaaPoista
  11. Voi hyvä luoja vähänkö siistii ku poikapariskunta siellä ihan tolleen officially. :D Mitäs ne muut siihen sanoo? Koita ottaa joskus kuva niistä! :D Tosi kivalta kuulosti sun koulu, olispa suomalaiset yhtä kivoja ja ottais toiset huomioon

    VastaaPoista
  12. siis ehdottaako täällä ihmiset ihan oikeesti et rupeet ottaan kuvia luokkakavereistas vaan koska ne on molemmat poikia ja seurustelee....... öö

    älä pliis ota se ois ihan sairaan creepyä

    VastaaPoista
  13. Jassu rakkaani: oi oi, olet hyvä kouluttaja ! oi tule luokseni rakas, ikävä on ja tui ♥ sun täytyy tulla vieraileen mun klubissa, jotta voit tavaa mun ihkuakin ihkumman sempain!♥ SE ON IHANA! ja otat btw, koulupukusi mukaan :DDD BASKETBALL TEAM, MY BODY IS READY!

    Anon1: Toi oli samanlainen reaktio kuin mulla :DD ei kait ne muuta, suomalaisittain sanottuna: normi päivä. ja mun koulussa on muitakin (..mulle kerrottiin :DD) ja lol, mulla on jo muutama kuva kamerassa heistä, koska NE ITE HALUS että otan heistä kuvan :DD mutta en oo laittamassa sitä tänne blogiin :) sorry!
    OI MUN KOULU ON PARAS♥ JA RAKASTAN OLLA SIELLÄ. suomalaiset on....vähän jänniä....niin :DD

    Anon2: Kyllä mä ymmärrän miksi ihmiset kysyy noin, koska onhan se aika erikoista että on näin officially homopari etc täällä JAPANISSA, KOULUSSA. mulla on pari kuvaa heistä koska NE ITE HALUSIVAT että otan heistä kuvan :DD en siis ite ehdottanut tai mitään. Ja en ole laittamassa kuvaa heistä tänne, koska en haluu että ihmiset tulis vaan kattoon ja kommaan sitä, vain koska se on homopari. se on vain rakkautta♥

    VastaaPoista
  14. No on se ainakin minun mielestäni tosi harvinaista, että siellä Japanissa, konservatiivisessa (ainakin jossain määrin) maassa on ihan koulussakin homopareja. Enpä ole ainakaan Suomessa törmännyt yhteenkään, siis koulussa tarkoitan. Helsingissä taas näkee sitä sun tätä... Uskon kyllä että sun koulu on tosi kiva. :) Kuulostaa ainakin siltä. Videoita olisi kiva nähdä myös jos vain mahdollista. Blogspot osaa joskus olla tosi hankala niiden kanssa. :/

    VastaaPoista
  15. Anon: mun koulu on oikeesti aika sateenkaari kansaa täynnä, mutta en valita ! Koska suomessa mun kaveri piirissä on batmaneja ja mulle ne on ihan oikeii ja osallistuin ite gay prideen jne jne. täällä japanissa jotenkin on vaan niin jännää JA TODELLAKIN MUN KOULU ON KIVA, IHANA, PARAS KOSKAAN JA RAKASTAN SITÄ JA EN OIKEESTI KOSKAAN KYLLÄSTY SIIHEN ;_; videoita otan heti kunhan vaan pääsen kuvailemaan ilman häiriötä ! :)) ...blogger osaa olla rasittava joskus, i know. :(

    VastaaPoista
  16. no ei siinä tietenkään oo mitän pahaa jos otat niistä kuvan jos ne itte haluu mut... onneks oot sit sen verran fiksu ettet laita niistä kuvaa tänne blogiis :d ihmisten esineellistäminen on kamalaa ja se et joku toinen anon on täällä et oi homojaa<3 on vähän öhh mut joo en oo aloittamassa tässä mitään sotaa joten luikinpas pois moimoi

    VastaaPoista